9 Reacties

9 maanden geleden

Herkenbaar. Ik heb het ook gehad. Het is mij niet in dank afgenomen dat ik dit teveel vond maargoed.. ik had dit ook niet leuk gevonden als ze dat voor mij hadden gedaan met zon bedrag ;)

9 maanden geleden

Reactie op Zwanger1234yes

Herkenbaar. Ik heb het ook gehad. Het is mij niet in dank afgenomen dat ik ...
Heb je het gewoon gezegd dat je het te veel vond?

9 maanden geleden

Zou je er wel graag bij willen zijn? Anders kan je je ook gewoon aan voorhand afmelden? Iets als: Super bedankt voor de uitnodiging maar ik zal er helaas niet bij zijn, alvast veel plezier! Ik zou iemand die ik 1x per jaar zie überhaupt niet op mijn babyshower willen denk ik haha..

9 maanden geleden

Veel geld voor een babyshower😅 en vind ook gek dat het bedrag niet overlegt wordt of dat elk persoon zelf kan bepalen hoeveel zij in legt 😅 als meerdere vriendinnen het ook hoog vinden, zou ik het toch bespreekbaar maken!

9 maanden geleden

Reactie op Rooshrmns

Zou je er wel graag bij willen zijn? Anders kan je je ook gewoon aan voorha ...
Ze hebben dus eerst gevraagd of je kon en daarna werd er een tikkie gestuurd. Hele vreemde volgorde ook. Hierdoor kan ik nu dus niet meer zeggen dat ik niet meer kan...🫠

9 maanden geleden

Ohhh dat is wel een dik bedrag maar vooral de gang van zaken is wat het onprettig maakt 🤐. Hoeveel mensen gaan er naar die babyshower? Ik zou inderdaad bedenken: wil ik erheen? Als je niet perse heen zou willen, zou ik gewoon afzeggen inderdaad. Maar als je er wel graag bij bent, zou je wel even kunnen vragen waarom het bedrag zo hoog ligt. Laatst hadden wij ook zoiets. Iemand vond het bedrag te hoog. Zelf had ik daar oor naar, maar je hebt toch al snel dat anderen je dan vervelend vinden ofzo. Heel onterecht vind ik. Dat maakt ook dat het lastig is iets ervan te zeggen zonder dat je gedoe krijgt 😅

9 maanden geleden

Bij ons is dit de normale gang van zaken. 1 iemand organiseert, en je mag komen, maar is niet verplicht. Het heeft geen nut om met iedereen te overleggen en te brainstormen want dan krijg je altijd gezeik en duurt het te lang. Dus daarom gaat het bij ons zo. Of het bedrag te hoog is hangt heel erg af wat de planning gaat zijn. Ga je een high tea doen á €35 + versiering + cadeau bijv, dan vind ik dit een schappelijk bedrag. Als het alleen een lunch is, zou ik ff de kaart checken en kijken wat je voor die €50 krijgt 😄 Je zou ook kunnen zeggen dat je wel mee wil maar alleen jouw deel los wil betalen en zelf een cadeau geeft oid. Daar zouden ze ook niet moeilijk over moeten doen vind ik. Maar bij ons vind iedereen alles best. Misschien omdat we er in de groep al meer dan 10 hebben gehad en we het allemaal wel prima vinden haha.

9 maanden geleden

Reactie op e242

Bij ons is dit de normale gang van zaken. 1 iemand organiseert, en je mag k ...
Los betalen en zelf een cadeau doen gaat dus niet. Want het bedrag is alleen voor het lunchen. Er zit dus nog niet eens een cadeau bij...

9 maanden geleden

Reactie op iiiertje

Los betalen en zelf een cadeau doen gaat dus niet. Want het bedrag is allee ...
Dan moet je jezelf de vraag stellen of je €50 te veel vind voor een lunch. Zo ja, dan ga je niet. Jammer, maar zo moeilijk zou de keuze niet moeten zijn. Ik ben wel benieuwd bij welk restaurant ze willen gaan eten, lijkt mij heel fancy!