8 Reacties

één jaar geleden

Wat leuk dat je voor een bakfiets gaat kijken! Wij hebben de Lovens, omdat ik die zelf het lekkerst en lichtste vond rijden. En omdat hij een echt zitbankje heeft voor als mijn zoon wat ouder is. Maar de Urban Arrow is ook heel populair. Ligt ook aan je budget. Eigenlijk is mijn tip. Ga wat bakfietsen proberen qua rijden. Ik kwam voor een Urban en ging uiteindelijk voor de Lovens. Is echt persoonlijk en wat ik al zei, ligt ook aan het budget. Succes😊

één jaar geleden

Wij hebben een Gazelli Makki en zijn daar super blij mee. Fiets heel fijn. Ziet er mooi uit. Verschillende mogelijkheden qua zittingen enz. En net iets betaalbaarder dan de Urban Arrow en Lovens.

één jaar geleden

Net een Johnny Loco 3-wiel gekocht, maar meer omdat extra is naast de auto en ben ik voor de looks gegaan van deze fiets. De echte goede tip is: ga op verschillende fietsen proeftijden, zowel met 3 als 2 wiel! Elke fiets heeft weer z’n eigen voor-en nadelen en is erg persoonlijk wat jij fijn vindt.

één jaar geleden

Wij zijn heel blij met onze Dolly. Zoals hierboven aangegeven: wij zijn ook gaan proefrijden. We gingen voor een Urban Arrow maar kochten een Dolly omdat deze voor ons iets vlotter fietste en betaalbaarder was 😊

één jaar geleden

Urban Arrow, fietst heerlijk, al heb ik de 2023 editie en het zadel is bestwel hard.. maargoed dat kun je vervangen en de rest is echt perfect. Je bent nieuw incl. regenhuif, babyschaal/peuterschaal, extra slot etc. wel al gauw €6000 verder, maar als het uit kan, zeker doen.

één jaar geleden

Wij zijn heel blij met onze babboe city e bakfiets, 2 wiel geen 3 bewuste keuze.. kwamen achter met testritten dat 3 wielen echt voor ons verschrikkelijk was! Hij was toen in de aanbieding en je kan alle kleuren kiezen we hebben een zwarte. Hij is erg fijn , licht en de prijs sprak ons zeer aan

één jaar geleden

Inderdaad, proefritjes maken :) ik heb een normale elektrische fiets met 2 kinderzitjes en daarnaast een johnny loco 3 wiel bakfiets (niet elektrisch). Die heb ik in eerste instantie gekocht om de tijd te overbruggen dat m'n jongste niet voor op de fiets mocht maar denk dat ik hem erbij hou voor de dagen dat het regent. Dan zitten de meiden in ieder geval droog. Omdat ik dus al best veel uitgegeven had aan een gewone elektrische fiets wilde ik de bakfiets een beetje betaalbaar houden. Die heb ik dus via mp gekocht en is prima. Hij past alleen niet in onze schuur dus dat is misschien ook nog iets om rekening mee te houden 😅

één jaar geleden

Afgelopen augustus de Babboe City Mountain gekocht en echt super tevreden mee! Bewust deze gekozen omdat hij een middenmotor heeft en onderhoudsvriendelijker was dan de Babboe City-E. Hij heeft 2 wielen, vond ik prettiger dan een driewieler omdat je smaller bent. Deze past ook makkelijk door mijn schuurdeur. Er kunnen max. 4 kindjes in de bak, nu nog maar 2 ivm baby/peuterschaal. Maar dat is voor mij geen probleem want hou het bij 2 kids en voordat de eerste naar school gaat is de baby/peuterschaal er wel uit en kan er een extra bankje in voor als er vriendjes mee komen vanuit school om te spelen. Je kan er veel accessoires bij bestellen en via Babboe komt er een monteur aan huis als je bakfiets een onderhoudsbeurt nodig heeft. Het slimste is inderdaad om een aantal bakfietsen uit te proberen om te kijken wat je fijn vindt. En het moet uiteraard ook in je budget passen, want er zit veel prijsverschil in bakfietsen! Succes met je zoektocht!