7 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Wij hebben de babboe city bakfiets , we hebben hem al een tijd en onze dochter zat eerst in de babyschaal , maar kon zeer goed zelf zitten en is vrij lang voor de leeftijd ze is 10 maanden en zit al 2 maanden nu in de peuterschaal. Wij hebben de peuterschaal via marktplaats aangeschaft dit scheelde ons veel geld .. wellicht voor jullie ook een idee ? Ze slaapt net zo lekker in de peuterschaal als in de babyschaal er zit veel steun aan en is steviger als de babyschaal.. Hopelijk heb je hier wat aan

één jaar geleden

Sinds 2 weken ook een bakfiets en vroeg om de peuterschaal erbij te leverden. Bleek dat ze een babyschaal hadden gemonteerd, ik vond hem namelijk wat smal en als dit de schaal moest zijn waar hij zogenaamd tot 18 maanden in moest kunnen zitten/liggen leek me niet echt passend. Nu de peuterschaal en is een meer zit-houding en net wat centimeters breder, vind dit veel meer passen voor zijn leeftijd en de komende tijd nog.. dus ja, zeker doen zou ik zeggen

één jaar geleden

Wij hebben de Lovens bakfiets en onze baby zit in een peuterschaal 7 t/m 18 maanden. Is breder en ondersteund alles goed. Mijn zoontje is 10 maanden en zit er echt top in.

één jaar geleden

Dankjewel voor jullie reacties! Wij schaffen een peuterschaal aan 😉 Hopelijk kunnen we eentje vinden via Marktplaats. Bedankt!

één jaar geleden

Wij hebben een bakfiets en hebben een peuterschaal er in onze dochter is 9 maanden

8 maanden geleden

Wij twijfelen ook enorm, ik wil eind maart met hem gaan fietsen hij is dan 6,5 maand.. gaan we dan voor de baby of peuterschaal?!

8 maanden geleden

Reactie op charell-24

Wij twijfelen ook enorm, ik wil eind maart met hem gaan fietsen hij is dan ...
Een peuterschaal wordt pas geadviseerd als je kleintje goed zelfstandig kan zitten. Ik gok dat met 6,5 maand dit nog niet het geval zal zijn...dus de beste optie is dan een babyschaal! Mijn dochtertje kon pas met 11mnd zelfstandig zitten. Met 9mnd heb ik een bakfiets gekocht en dus toen toch voor een babyschaal gekozen, ze zat hier nog prima in. De peuterschaal staat nu nog op zolder, na de winter (ben een mooi weer fietser 😅) ga ik deze monteren in de bakfiets....