29 Reacties

één jaar geleden

Oh ja en komkommer kan echt prima. Mijn kind eet dat al als een van de eerste dingen. Goede lange reep snijden en erbij blijven mochten ze er wel een hap van nemen, maar eigenlijk lukt dat die kleintjes bijna niet.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Oh ja en komkommer kan echt prima. Mijn kind eet dat al als een van de eers ...
Ja dat verschilt dus heel erg want hier kauwt ze gewoon hele brokken af 😂 Maar elk kindje is anders natuurlijk hier eet ze prima en ik heb ook geen angst gelukkig.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Daarom zeg ik dat je het op de juiste manier moet geven. Appel kan je koken ...
Ik heb het ook over harde appel. Als je het kookt, is het niet meer hard 🙄

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Daarom zeg ik dat je het op de juiste manier moet geven. Appel kan je koken ...
Dan klopt jouw bericht toch niet. Je verspreidt dan onjuiste info. Je hebt het over harde stukken. Gekookte appel is toch niet hard??????

één jaar geleden

Dan klopt jouw bericht toch niet. Je verspreidt dan onjuiste info. Je hebt ...
Er wordt hier gesuggereerd alsof je op geen enkele manier hard eten kan geven en dus echt geen komkommer of Appel moet geven. En alsof kleiner, veiliger is. Dat is ook onjuiste info. Ten eerste is brood in melk dopen veel gevaarlijker dan grote stukken geven. Ten tweede kan je vrijwel alles geven als je goed oplet hoe je dat doet.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Er wordt hier gesuggereerd alsof je op geen enkele manier hard eten kan gev ...
Komkommer in lange stukken geven is zo geen goed idee, als er wel een stuk afbreekt, kan dit achter in de keel schieten, daar kan je nooit tegen grijpen! Je verspreidt gevaarlijke info! Als je komkommer geeft, geef je de zaadlijsten, die zijn zacht. Ik heb het over harde soorten voedsel!

één jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Oke dankjewel , ja hij kan het ook echt nog niet maar zie zo vaak om me hee ...
Als je het spannend vind, gewoon een pre verbaal logopediste mee laten kijken. Zij worden vergoed van uit de basis verzekering, en kunnen je goed en weg helpen!

één jaar geleden

Reactie op tessa13696

Komkommer in lange stukken geven is zo geen goed idee, als er wel een stuk ...
Ik denk dat het een welles/niettes wordt, want wat jij nu zegt is ook echt niet waar.

één jaar geleden

Wij geven vanaf 6 maanden alleen maar vast voedsel in grotere stukken volgens de Rapley methode en hij gaat als een speer. Ik vond het boek heel waardevol om meer kennis te krijgen over baby’s en vast voedsel (kokhalzen etc). Misschien een tip om te lezen en de punten eruit te halen waar je je prettig bij voelt.