21 Reacties

één jaar geleden

Onze dochter draagt haar (enkel)bandje dag en nacht. Heeft nog geen tandjes maar kwijlen is wel een stuk verminderd. Vriendin van mij heeft dezelfde dochtertje is 1 jaar en merkt echt verschil met tandjes doorkomen.

één jaar geleden

Ons mannetje (en ik trouwens ook) draag een barnsteen armbandje met amethist. Ik vind niet dat ons ventje echt vreselijk veel last heeft van zijn doorkomende tandjes. Hij kwijlt wel veel maar verder qua "pijn" lijkt het mee te vallen. Ook slaapt ons ventje echt altijd wel prima! Ja tuurlijk heeft hij ook wel eens wat slechtere nachten, maargoed, of het écht werkt..... geen idee, maar mijn geloof is er zeker in haha!

één jaar geleden

Ik wil er ook een aanschaffen! Hoe weet je welke maat goed is voor n baby 7.5 maand en welke site vind ik echte barnstenen?

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Ik wil er ook een aanschaffen! Hoe weet je welke maat goed is voor n baby 7 ...
Ik ben er zelf nog niet uit wat praktisch is… een ketting of armband. Ik zie ook zoveel verschillende op het internet voorbij komen.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft een barnsteen enkelbandje en heeft tot nu toe geen last van zijn tandjes gehad buiten wat kwijlen om

één jaar geleden

Reactie op mamalex

Ik wil er ook een aanschaffen! Hoe weet je welke maat goed is voor n baby 7 ...
https://babynaturalstore.nl/barnsteen/ Ik heb onze hier vandaan! De frambozenzalf en de shea butter is ook een échte aanrader voor eigenlijk alles 🥰

één jaar geleden

Ik weet niet wat dit is maar t triggert mij!! Kan iemand me kort vertellen wat barnsteen doet? 🥰

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Ik weet niet wat dit is maar t triggert mij!! Kan iemand me kort vertellen ...
Barnsteen is een fossiele hars die afkomstig is van naaldbomen. Zodra Barnsteen in aanraking komt met lichaamstemperatuur komt er Barnsteenzuur vrij. Barnsteenzuur staat bekend om zijn pijnstillende reinigende en beschermende werking. Veel moeders zweren bij de verzachtende werking van barnsteen voor hun baby bij het doorkomen van de tandjes. Ook is barnsteen zeer geschikt bij darmkrampjes! Ik heb hem zelf gecombineerd met amethist 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mnieuwland

Barnsteen is een fossiele hars die afkomstig is van naaldbomen. Zodra Barns ...
Ooooh! Interessant. Ik geloof heel erg in de kracht van edelstenen namelijk. Wat leuk, ik ga me er eens in verdiepen

één jaar geleden

Ik was hier ook megaaa sceptisch over, heel lang uitgesteld maar nu ik ze heb ben ik er oprecht blij mee. Mijn zoontje van 2,5 die heeft er eentje met labradoriet (goed voor prikkelverwerking) en die was hem laatst kwijt, dramaa met slapen, nieuwe gekocht en hij slaapt weer zonder problemen 🙏🏻 Ik koop ze bij zilte zusjes, zij heeft echt uitgebreide info op haar website staan en op insta is ze heel actief en adviseert ze je met alle liefde.

één jaar geleden

Reactie op Mnieuwland

https://babynaturalstore.nl/barnsteen/ Ik heb onze hier vandaan! De frambo ...
Bestelling gisteren geplaatst! Ben benieuwd 🥰 Dank je wel

één jaar geleden

Gaat jullie kleine niet aan het armbandje trekken?

één jaar geleden

Reactie op Latess

Gaat jullie kleine niet aan het armbandje trekken?
Ik heb het bij mijn zoontje om zijn enkel en hij zit er eigenlijk nooit aan. In het begin wel bekeken maar nu is hij het gewoon haha

één jaar geleden

Bestelling gisteren geplaatst! Ben benieuwd 🥰 Dank je wel
Wat leuk! Ik ben ook benieuwd ♡

één jaar geleden

Ik heb hem om de enkel van mijn zoontje. Ik geloof er wel in dat het werkt

één jaar geleden

Ladies ik ga vanavond bestellen. Welke maar heb je nodig voor om het enkeltje ???

één jaar geleden

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen 🥰 Zo blij mee staat hem erg mooi… alleen twijfel ik nu om de ketting tijdens het slapen aan te laten. Het is daarvoor gewoon bedoeld toch?

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Ladies ik ga vanavond bestellen. Welke maar heb je nodig voor om het enkelt ...
Ik heb er een van 14cm en die past perfect

één jaar geleden

Haalt jullie kindje de armband er ook af en stopt het dan in het mondje? Dit lijkt mij ook wel iets, alleen ben ik dus een beetje bang dat er een kraaltje losraakt en hij dit inslikt. Alle sokken gaan ook uit en in de mond namelijk. Ben benieuwd wat hier de ervaring mee is!

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Ladies ik ga vanavond bestellen. Welke maar heb je nodig voor om het enkelt ...
Ik heb er ook 1 van 14 cm. Had er eerder eentje van 12 maar dat is nu ondertussen echt een armband geworden. Een armband is bij ons nog geen succes. Veels te intressant om aan te kluiven. Om haar enkel laad ze het redelijk met rust.