23 Reacties

één jaar geleden

Ik volg! Ik kende hem niet maar heb even opgezocht en lijkt me fantastisch als het werkt!

één jaar geleden

Reactie op inge!!!

Ik volg! Ik kende hem niet maar heb even opgezocht en lijkt me fantastisch ...
Tip... ik zag m bij intertoys voor 50 maar na even zoeken zag ik m op Amazon voor 23,- 😉 scheelt nogal! Dus mocht ik hier wat positieve verhalen over horen haal ik m liever daar vandaan

één jaar geleden

Ik heb dat ding gekocht voor mijn zoontje.. maar eigenlijk niet echt gebruikt.. Heel toevallig gisteren gebruikt en hij viel in de box in slaap.. wat hij normaal nooit doen ivm prikkels.. weet dus niet zo goed of het een momentopname was of dat het door t beertje kwam..

één jaar geleden

Reactie op NvanDop

Ik heb dat ding gekocht voor mijn zoontje.. maar eigenlijk niet echt gebrui ...
Oh wauw dat zou top zijn als het door de knuffel komt! En op welke stand had je de geluiden dan staan als ik vragen mag?

één jaar geleden

Reactie op Mommyvan3

Oh wauw dat zou top zijn als het door de knuffel komt! En op welke stand ha ...
Uhm ff nadenken.. Volgens mij t slaap geluid met t ademen..

één jaar geleden

Ik heb hem besteld, op bol.com was hij ook maar 35,-. Hij komt vanavond al binnen😂

één jaar geleden

Het ottertje heb ik voor mijn babyshower gehad en het werkt fantastisch. Heb zelfs een tweede gekocht om mee te nemen naar de opvang of naar opa en oma. Er zitten verschillende geluiden op en het buikje geeft licht. Zelf zet ik het hartslag geluid op of het muziekje. Zodra de kleine op bed ligt kijkt hij naar het lichtje en wordt er rustig van. Wanneer het lichtje op een gegeven moment uitgaat, valt hij vanzelf in slaap.

één jaar geleden

Ohh wat super!! Dan ga ik hem ook bestellen. Ben heeeel benieuwd 😍

één jaar geleden

Kan iemand een link delen? ❤️

één jaar geleden

Reactie op LorenavdB

Kan iemand een link delen? ❤️
Fisher-Price FXC66 - Pluche snoezelotter muziekdoos, met rustgevende muziek en ritmische bewegingen om te kalmeren, babyspeelgoed vanaf de geboorte https://amzn.eu/d/abh4h6G

één jaar geleden

Ik had hem de volgende dag al in huis via Amazon en vind het een fantastisch ding! Zoontje wordt er heel rustig van🥰

één jaar geleden

Jaaa ik ben ook fan! Ze valt nooit zelf in slaap en ik lag de otter ernaast en ze viel gewoon rustig in slaap. Ik wordt er zelfs slaperig van. Ik heb de buik, het lampje en de hartslag geluiden aan! We hebben hem Ollie genoemd, Ollie de otter😂

één jaar geleden

Reactie op inge!!!

Jaaa ik ben ook fan! Ze valt nooit zelf in slaap en ik lag de otter ernaast ...
Hahaha wat goed!! Top uitvinding he. Leuke naam ook😅

één jaar geleden

Reactie op Pdb0207

Fisher-Price FXC66 - Pluche snoezelotter muziekdoos, met rustgevende muziek ...
Wat is t verschil je hebt wr namelijk 2..

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Wat is t verschil je hebt wr namelijk 2..
Geen idee, ik heb die op bol.com gekocht. https://www.bol.com/nl/nl/p/fisher-price-bedtijd-otter/9200000112697394/

één jaar geleden

Reactie op cagla aras

Wat is t verschil je hebt wr namelijk 2..
https://www.amazon.nl/Fisher-Price-FXC66-snoezelotter-rustgevende-babyspeelgoed/dp/B07N1JP56L/ref=asc_df_B07N1JP56L/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=430745427803&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=3034840278889296495&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9064191&hvtargid=pla-729646519113&psc=1 Ik weet het niet maar ik heb deze😊

één jaar geleden

Wij hebben die otter ook en werkt bij ons voor geen meter 🤣

5 maanden geleden

Zijn jullie nog steeds tevreden over de otter??

5 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Zijn jullie nog steeds tevreden over de otter??
Ik ben er zeer tevreden over en gebruik hem bij het bedritueel. Otter aan, slaapzak aan. Even knuffelen en dan in bed met otter op t voeteneind. Als ik nu de otter aan zet begint zoontje al toe te geven aan z'n vermoeidheid, hij koppelt hem echt aan slapen en de batterijen gaan mega lang mee🥰

5 maanden geleden

Reactie op Mommyvan3

Ik ben er zeer tevreden over en gebruik hem bij het bedritueel. Otter aan, ...
Oh wat fijn om te horen!! Ik ga hem ook kopen denk ik! 😄