11 Reacties

10 maanden geleden

Hier geen RS Virus maar een longontsteking, keelontsteking en een dubbele oorontsteking. Antibiotica gekregen en zitten nu op dag 3. Het eten wordt iets beter. Nu het slapen nog 🥹😱

10 maanden geleden

Hier ook al RS virus. Zoontje van 10 maanden, hij is al twee weken ziek. Gelukkig gaat het vandaag beter. We hebben neusspray en een pufje gekregen van de huisarts. Dat hielp heel erg!

10 maanden geleden

Ai, toen m’n dochtertje 5 dagen oud was, moest se opgenomen worden. Ontzettend zware 9 dagen in het ziekenhuis volgden… ik zou goed opletten op wel nog voldoende voeding binnenkrijgen en ademarbeid. Zodra je intrekkingen ziet of neusvleugelen, bel dan direct de arts.

10 maanden geleden

Wat een schatje trouwens 🥰

10 maanden geleden

Jaaaa! Ons meisje heeft ook RS. Ze is dinsdag opgenomen in het ziekenhuis en had een erg laag zuurstofgehalte en had uitdrogingsverschijnselen. Ze heeft 4 dagen extra zuurstof gehad en een sonde en knapte van de een op andere dag op. We zijn sinds gisteren weer thuis. Ze zeiden tegen ons dat kindjes meestal na dag 5/6 ineens enorm opknappen!

10 maanden geleden

Zuurstof en sonde🥺

10 maanden geleden

Waar je op moet letten is of de neusvleugels flapperen bij ademen. Het extreem intrekken van de buik en borst met ademen. Wat helpt; GEEN neusspray, baby’s kunnen niet snuiven, dus de neusspray werkt niet voldoende. Koop zout druppels. Druppel dit ik de neus. Dit lost de snot op en loopt er zo weer uit. Werkt veeeel beter dan spray (zeiden ze in het ziekenhuis). Als ze alleen maar melk willen, geef dan alleen melk. Zolang ze maar iets binnenkrijgen is het goed. Let wel op uitdrogingsverschijnselen! Kindjes zijn sneller uitgedroogd dan je denkt. En natuurlijk als je het niet vertrouwd, ga naar de huisarts. Daar weten ze precies wanneer een eventuele opname nodig is

10 maanden geleden

Nou ik denk dus dat meneer rs heeft hier....😅 Morgen naar de huisarts

10 maanden geleden

Reactie op kmjmm

Nou ik denk dus dat meneer rs heeft hier....😅 Morgen naar de huisarts
Is hij erg ziek?

7 maanden geleden

Hier helaas voor de tweede keer in het ziekenhuis opgenomen met RS🥺🤒 halverwege november heeft ze 6 dagen in het. Ziekenhuis gelegen en nu liggen we sinds zondag in het ziekenhuis. We mogen misschien vandaag naar huis🤗

7 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Hier helaas voor de tweede keer in het ziekenhuis opgenomen met RS🥺🤒 halv ...
jeetje wat sneu, arm kind. sterkte voor jullie en beterschap voor je dochter!