13 Reacties

9 maanden geleden

Klinkt heerlijk!

9 maanden geleden

Wauw you go! Niemand gaat beter voor je zorgen dan jijzelf

9 maanden geleden

Sorry maar ik vind het wel heel heftig dat je hiervoor je spullen pakt en jullie kind meeneemt. Hopelijk komen jullie eruit, sterkte met je oma

9 maanden geleden

Reactie op SalamHallo0492

Sorry maar ik vind het wel heel heftig dat je hiervoor je spullen pakt en j ...
Nou ja, ze heeft naar nieuws gekregen en krijgt geen steun. Als je op dat moment rust aan je hoofd nodig hebt (in plaats van de ruzie die eraan zat te komen), is dat een heel goede oplossing. Ook voor het kind.

9 maanden geleden

Reactie op EstherVJ

Nou ja, ze heeft naar nieuws gekregen en krijgt geen steun. Als je op dat m ...
Ieder zo zijn mening denk ik. Ik denk dat je soms ook moet kijken naar de timing van nieuws brengen. Wat als ze bijvoorbeeld een half uurtje had gewacht. Dan was hij misschien klaar en had hij alle tijd en aandacht? Ik weet het ook niet we zijn er niet bij geweest maar ik ken mezelf als ik bijvoorbeeld druk ben met iets dan kan ik niet 123 schakelen naar iets anders..

9 maanden geleden

Reactie op SalamHallo0492

Sorry maar ik vind het wel heel heftig dat je hiervoor je spullen pakt en j ...
Zo, als mijn man dit zou doen (weglopen en kind mee nemen) dan zou hij echt een probleem hebben. Natuurlijk is het altijd goed om te kijken hoe je iets kan de-escaleren maar in een gezonde, volwassen relatie ga je toch niet na een uur praten voordat er überhaupt sprake is van (ernstige) ruzie wegvluchten. Ben benieuwd wat er nog meer speelt want dit lijkt me dan niet een incident.

9 maanden geleden

Reactie op SalamHallo0492

Sorry maar ik vind het wel heel heftig dat je hiervoor je spullen pakt en j ...
Ja, snap dat het misschien heftig klinkt, maar ik ben heel rustig weggewandeld hoor! Dus geen gehuil/geschreeuw oid en ons kindje was alleen maar heel vrolijk. Juist beter dan te zijn gebleven. Ben overigens nu weer thuis nadat m’n partner ons kwam ophalen in de stad. Soms fijn om op neutraal terrein het bij te leggen. Hij bood z’n verontschuldigingen aan omdat hij zelf ook vond dat hij het idd erg had laten afweten. Dus het was win-win-win, de enige verliezer is onze bankrekening 😂

9 maanden geleden

Reactie op Veer21

Zo, als mijn man dit zou doen (weglopen en kind mee nemen) dan zou hij echt ...
Hmm ik houd juist niet zo van ernstige ruzie maken, maar ieder z’n ding 🤪

9 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Ja, snap dat het misschien heftig klinkt, maar ik ben heel rustig weggewand ...
Fijn om te horen! Minder van je bankrekening haha!

9 maanden geleden

Reactie op Veer21

Zo, als mijn man dit zou doen (weglopen en kind mee nemen) dan zou hij echt ...
Overigens ben ik niet weggegaan tegen zijn wil in oid. Hij vond zelf de afstand ook fijn. Ik vind het juist volwassener om afstand te kunnen nemen, dan om een potje te gaan schreeuwen oid? M’n dochtertje nam ik mee, omdat ik nog bv geef. Het drukt toch wat de pret om ‘s nachts op je hotelkamer te moeten kolven. Ach, nu heb ik me wel genoeg uitgelegd/verdedigd. Ik vond het een heerlijk nachtje weg en het heeft ons alleen maar goed gedaan🥰

9 maanden geleden

Ik geef je groot gelijk!

9 maanden geleden

Goed van jou!!!