7 Reacties

4 maanden geleden

Ik volg

4 maanden geleden

Ik volg ook hier precies hetzelfde verhaal met mijn zoontje van 16 maanden

4 maanden geleden

Zelfde hier. Mijn zoontje is 18 maanden.

4 maanden geleden

Reactie op Mamavaneren

Ik volg ook hier precies hetzelfde verhaal met mijn zoontje van 16 maanden
Vervelend he. Ik weet soms niet meer wat ik eraan moet doen. Gisteren zat hij in de winkelwagen en ging hij ook de hele tijd in me handen bijten en knijpen. En als ik dan zeg dat ie op moet houden gaat ie keihard schreeuwen in de winkel. Word er niet gezelliger op haha

4 maanden geleden

Hoort denk ik echt bij de leeftijd. Als mijn dochter het doet zeg ik altijd wat ze wel mag doen. Bijv: geef mama maar een kusje of een aai. Helpt hier vaak wel als ze vanuit het niks of een wilde bui doet. Als ze boos is blijf ik het ook herhalen. Ooit zal het aanslaan?? Haha

4 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hoort denk ik echt bij de leeftijd. Als mijn dochter het doet zeg ik altijd ...
Bedankt !

4 maanden geleden

Wij hebben dit ook een paar weekjes gehad. Mijn zoon kneep en beet mij vooral bij iets wat hij niet mocht. soms zelfs uit het niets. Ik heb hem telkens heel nuchter en positief proberen te benaderen. Praten en aangeven dat hij beter kan aaien en kusjes kan geven en dit telkens herhalen op een rustige manier. het is vanzelf eigenlijk weer over… Hij zit nu juist in een mood dat hij telkens knuffels en kusjes geeft super leuk! Oh en heel soms als het niet zo heel heftig was heb ik het ook genegeerd (geen aandacht gegeven, actie - reactie). Telkens gecorrigeerd worden is ook weer irritant..