De titel verklapt het al… maar onze dochter van 17 maanden is een billenschuiver en nu met het mooie weer gaat het ene na het andere broekje of maillot stuk! Als het niet zo warm is, krijgt ze in de tuin een overal aan, maar voor nu is dat te warm. Ik heb niet het idee dat ze binnen nu en 2/3 maanden gaat lopen, dus ik hoop voor de zomer beter voorbereid te zijn qua kleding! Iemand tips?
Niet teveel investeren 😅 je gaat het niet veranderen vrees ik. Misschien een kledingpakketje op vinted/marktplaats scoren voor weinig en hopen dat ze snel opstaat? 🤭
Ah hier ook een billenschuiver die nog totaal geen moeite doet om op een andere manier in beweging te komen😅 ik vind kleding ook lastig, net als schoentjes buiten. Ze schuift opzich prima met blote benen maar het lijkt me zo oncomfortabel voor haar. Ik sla maar gewoon bij de zeeman broekjes in, iets minder erg als dat snel af gaat. Ik was me trouwens ook een ongeluk met dat geschuif door haar eigen stoepkrijt heen😂
Ah hier ook een billenschuiver die nog totaal geen moeite doet om op een an ...
Voor schoentjes hebben wij hier crocs bij de primark gekocht voor buiten ! Ideaal want maakt niet uit als ze stuk/vies worden en zijn erg licht en ademend