7 Reacties

één maand geleden

Denk het wel

één maand geleden

Misschien iets van vlees of bietjes gegeten? Daar kan je ook die rode gloed van hebben. Zou het anders voor de zekerheid wel even navragen bij de huisarts. Succes!

één maand geleden

Kan het door z'n eten komen? Bietjes/rode kool/rode pastasaus/enz? Voor mij ziet dit er niet direct uit als bloed...en zie al 17 jaar heel wat poep voorbij komen ivm mijn werk op kdv 😅 Maar mocht je het niet vertrouwen bel gerust de huisarts (post).

één maand geleden

Ziet er uit als een erg harde drol. Voor meer vezels zorgen, voldoende water. Bij ons kwam het door het Johannesbroodpitmeel, weet niet of je dat toevallig gebruikt. ( dan zou je minder moeten gebruiken)

één maand geleden

Tomaat?

één maand geleden

Ik denk wat bloed door harde ontlasting, niets ernstigs.. even aankijken, als de ontlasting weer dun is moet het vanzelf overgaan. Als dat niet zo is even overleggen met huisarts

één maand geleden

Als het vaker zou gebeuren in de toekomst, kan je dit laken checken bij de dokter door een stoelgangonderzoek. Anders kan het inderdaad door rode voeding komen of door een wondje. Mijn zoon had dit op drie maanden, een gelijkaardige kleur. Het helderrode wees op het feit dat t uit de darmpjes kwam bij ons kindje. Hij had een zware voedingsallergie die we op dat moment nog niet kenden waardoor zijn darmpjes wat aangetast waren... Maar hij had dit ook bijna dagelijks. Hopelijk voor jullie door de kleur voeding.