11 Reacties
4 jaar geleden
Hi, meestal is de baarmoedermond extra goed doorbloed met de zwangerschap. Door sex te hebben kan er een adertje gesprongen zijn. Dat is opzich niet iets om je zorgen over te maken. Alleen ziet het er zo vreselijk naar uit. Ik zou zelf even contacten met een VK en aan de hand van hun adviezen evt actie ondernemen.
4 jaar geleden
Reactie op SorayaS87
Gewoon even bellen. Al is het maar voor jullie eigen gemoedsrust. Ik heb di ...
En veel bloed? Want ik bloed nu al sinds 9 uur vanmorgend en constant by afvegen bloed aan mijn wc papier. Om 9 uur vanmorgend liep het langs mijn benen naar beneden. Heb een maandverband in moeten doen
4 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik op 6 weken ook een bloeding gehad .. ( na deze bloeding nog 2x in de weken nadien trouwens ) ik ben toen onmiddelijk mogen langs gaan voor een echo ( België) .. op de echo zagen ze toen steeds een vlek bloed zitten in de baarmoeder naast het vruchtzakje .. wat het betekende hebben ze me nooit echt duidelijk uitgelegt .. wel dat ik toen rustig aan moest doen , medicatie nemen ( om op te steken in de vagina) en afwachten ..
Alles is wel erfect goed gekomen toen na het eerste trimester zijn de bloeidingen nooit meer teruggekomen ..
Ik zou voor de zekerheid het toch even laten nakijken dan ben je zelf ook gerust ..
4 jaar geleden
Reactie op ChloéG
En veel bloed? Want ik bloed nu al sinds 9 uur vanmorgend en constant by af ...
Ik had niet zoveel als wat jij omschrijft denk ik. Maar wel telkens lichtbruin/roze bloed. Als het echt helder is lijkt me dat niet goed. Ik zie dat je nu in het ziekenhuis bent. Hopelijk heb je snel antwoord 🍀🤗
4 jaar geleden
Reactie op ChloéG
Ik ben momenteel al 4 uur op spoed 😅 ben ook van belgie. Ben al 3 uur aan ...
Pff spanning! Sterkte, we duimen hier voor jullie 🍀
4 jaar geleden
Reactie op ChloéG
Is helaas weeral een miskraam geworden 😪 in december ook al 1 gehad pff
Ach bah nee, wat verdrietig! Heel veel sterkte!
4 jaar geleden
Reactie op ChloéG
Is helaas weeral een miskraam geworden 😪 in december ook al 1 gehad pff
Ooh wat klote! Sterkte, ik weet wat je voelt. Hou jullie sterk!!