25 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op amycj
Op zich volgt ze haar groeicurve wel, maar ze is wel heel fijn (p10). Als z ...
Nou eigenlijk ook niet.
Ik heb wel geprobeerd dat mijn man haar naar bed zou brengen. Maar meestal ook niet.
Mijn dochter had ook niet echt reservers en deed het super op borstvoeding. Elke keer wanneer ik af wilde bouwen werd ze ziekjes.. waardoor het weer niet lukte. Op den duur heb ik het zo gelaten en gedacht... we kijken wel... wanneer het stopt... maar na 3,5 jaar heb ik het wel zelf geprobeerd ermee te stoppen.. als het aan haar lag... kreeg ze nog steeds😆😉.. ze vond het zo fijn...
3 maanden geleden
Ik voed mijn zoontje van 21 maanden ook nog steeds. Merk dat hij er behoefte aan heeft. Hij begon rond 9 maanden zelf de melkvoedingen af te bouwen. Slaapt sinds hij ca 13/14 maanden is regelmatig door en sinds 16 maanden helemaal. Hij drinkt nu alleen nog ‘s ochtends en als ik in de avond thuis ben. Ben ik niet thuis maakt het hem ook niet uit. Fles melk krijgt hij ook al heel lang niet meer
3 maanden geleden
Reactie op amycj
Hier ook nog altijd borstvoeding (21 maanden). Ik ben in m’n omgeving ook e ...
Ik ben nooit gestopt met voeden op verzoek. Maar mijn zoontje ging zelf dus vrij snel meer eten. Hij kan nu nog steeds een krentenbol eten en tussendoor ff een slok melk 😂
3 maanden geleden
Dochter wordt in december 2. Ik voed enkel nog avonds voor het slapen gaan en wanneer ze ziek is. Overdag vraagt ze er eigenlijk ook niet meer naar.
3 maanden geleden
Reactie op Romy-A1990
Dochter wordt in december 2. Ik voed enkel nog avonds voor het slapen gaan ...
Grappig ons zoontje is ook van 2 december😄