10 Reacties

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Ik zou de Lansinoh fles proberen inclusief speeen!! Dat is echt dé fles als het gaat om niet goed uit de fles drinken :)

3 jaar geleden

MAM flessen werden ons toen echt aangeraden en was de perfecte overstap.

3 jaar geleden

Lansinoh fles is hier 3 keer gebruikt en mag je zo hebben. Ook de philips avent (enkele keren gebruikt) en andere flessen (dr brown, veel gebruikt). Dus mocht je vlakbij helmond wonen en je hebt interesse dan stuur me maar een berichtje. Bij mijn dochter werkte uiteindelijk de mam fles

3 jaar geleden

Reactie op Boukje88

Lansinoh fles is hier 3 keer gebruikt en mag je zo hebben. Ook de philips a ...
Dat is super lief! Helaas woon ik niet in de buurt.

3 jaar geleden

Bedankt voor jullie reactie! Dan ga ik denk ik maar de lansinoh kopen .. de mam heb ik trouwens al geprobeerd ook die ligt nu in de keukenla. Niemand die weet waar je de breastflow kan kopen of waar de speen op past?

3 jaar geleden

Soms is t ook gewoon even vol houden en vaak bijv. 10 cc aan bieden om te oefenen. Mijn zoontje wilde eerst ook geen fles. Na blijven oefenen is het nu gelukt. Ik kreeg nog een tip van de jeugdarts voor de suavinex fles de opening zit daar op een andere plek dan gebruikelijk. Overigens was mijn dochter echt een di hard flesweigeraar en dronk dan ook gewoon niet bij opvang/oppas.(niet fijn maar dit kan prima gaan, alleen halen ze het op een ander moment in aan de borst) We hebben toen gekozen voor cup voeden of lepelen als mensen t niet durfde. Later melk door fruit en groente en snel over op een normale beker. Ik heb een website gevonden waar je de breast flow spenen kan kopen. https://www.vosmedisch.nl/2-extra-spenen-medium-tot-fast-flow-voor-de-breast.html

3 jaar geleden

Deze is helaas niet op voorraad. De spenen had ik ook gevonden dus dacht misschien passen ze wel op een andere fles

3 jaar geleden

Soms is t ook gewoon even vol houden en vaak bijv. 10 cc aan bieden om te o ...
Bedankt voor je reactie! Ze drinkt uit de andere flessen altijd max 30cc op de opvang