7 Reacties

één jaar geleden

Bij ons sliep ze eigenlijk al vrij snel uit zichzelf door, eerst geleidelijk kijken hoelaat ze zelf kwam en vanaf 6 weken slaapt ze vrijwel altijd door. Enkele keer in de week een nacht fles! Voor jou zou ik gewoon kijken wanneer ze zich zelf meld in de nacht, wel je borsten in de gaten houden.😊

één jaar geleden

Hier ook borstvoeding. Kleine komt ook nog 2/3 soms 4x per nacht voor een paar slokken. Valt wel zelf in slaap en eet super goed vaste voeding! Overdag ook maar 1x gekolfde melk op de opvang. Thuis komt hij wel wat vaker om te tutten en dat vind ik oké. Ik volg hem gewoon. Een vriendin van mij heeft ook bv gegeven en haar kleine sliep uiteindelijk vanzelf de nachten door.

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde als bij jou. Ook bv en samen slapen en ze komt ook nog meestal 3x. Ik leg ze ook snel aan als ze onrustig wordt en ze drinkt dan een grote portie en slaapt meteen verder. Vaste voeding eet ze ook nog helemaal niet veel. Ik blijf de nachtvoedingen wel gewoon doen op vraag.. het zou me meer energie kosten om het “af te leren” dan om gewoon even aan te leggen en verder te slapen. Ik denk ook wel dat m’n dochtertje het nog nodig heeft aangezien ze stevige porties drinkt ‘s nachts. En haar curve buigt ook wat af.

één jaar geleden

Reactie op amycj

Hier exact hetzelfde als bij jou. Ook bv en samen slapen en ze komt ook nog ...
Hier vrijwel hetzelfde als jij. Klein meisje en heeft het echt nodig. Vaak komt ze als ik net naar bed ga of net lig en nog een keer daarna. Zeg om de 3 tot 4 uur. Ben er soms ook helemaal klaar mee, maar ze drinkt haar flessen (ook) slecht dus dat is geen optie. Dan is BV echt even sneller.

één jaar geleden

Je verhaal is ook voor mij heel herkenbaar! Dochter van 9,5 maanden slaapt bij mij en krijgt S nachts nog vaak de borst ( weet soms niet eens hoe vaak 😅) iig zeker 3 keer. Eet vaste voeding overigens wel erg goed en vind zi heel lekker. De nachtvoedingen lijken zorgen dat ze weer verder kan slapen omdat ze altijd een altijd moeite met slapen heeft. Afbouwen zou er voor ons nog niet in zitten want dat betekend S nachts. Steeds gaan rondlopen 😅 Hoop ook dat ze uiteindelijk vanzelf dooor gaat slapen maar kan het me nu nog niet voorstellen.

één jaar geleden

Je verhaal herken in zo erg. Mijn zoontje komt 3x of wel vaker nog in de nacht. Hij slaapt heerlijk tussen ons in en wij vinden dit zeker ook prettig. Bij mijn vriend valt hij wel makkelijker inslaap zonder de borst en zonder te wiegen gewoon door bij hem te liggen. Hij gaat woensdag voor het eerst met me mee naar het werk ( kdv) hier zal hij dus in zijn eigen bedje alleen moeten slapen. Dit maakt me wel beetje nerveus want weet zelf natuurlijk hoe vervelend het is als Kids niet willen slapen op de opvang...... moeilijk moeilijk. Doorslapen daar kan ik alleen nog maar van dromen whahhahaa. Hopelijk als hij een jaar is komt dit vanzelf wel. Nu denk ik maar zo dat de kleintjes ons nog echt nodig hebben dus heb er nu nog geen moeite mee dat die 's nachts nog komt.

één jaar geleden

Fijn dat jullie het herkennen! Ik ga het ook niet afbouwen, ze zal er vanzelf wel langer tussen gaan laten zitten. 😊