5 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochtertje drinkt Sochtends en savonds nog, vledeweek de voeding smiddags afgebouwd en gaat gelukkig goed! Ik ben van plan met haar verjaardag te stoppen

één jaar geleden

Hier ook nog borstvoeding. Hier ziet een dag er meestal zo uit: 3:00 bv (deze was een tijdje weg maar sinds 2 weken weer helaas) 7:00 bv 9:00 bv (ik voed voor slaapjes) 12:00 1 boterham en fruit 14:00 bv 17:00 bv 18:00 avondeten middels Rapley, gaat redelijk maar krijgt nog niet heel veel binnen. 19:00 bv 22:00 bv Voorheen ook nog rond 11 uur een voeding maar die weigert hij sinds een week. Mooi hoe ze dat zo zelf regelen

één jaar geleden

Mijn kindje eet super goed maar drinkt ook nog vaak. 6.00: borstvoeding 7.00: ontbijt, meestal een belegde boterham en paar hapjes yoghurt van ons 8.30: 1 stuk fruit en water 9.30: borstvoeding of gekolfde melk 12.00: 1 belegde boterham en water 14.00: borstvoeding of gekolfde melk 16.00: cracker, maiswafel, snackgroenten oid en water 18.00: avondmaaltijd Daarna borstvoeding en naar bed. Meestal wil ze laat op de avond en rond 3 uur 's nachts nog een keer borstvoeding.

één jaar geleden

Alles trouwens in stukken (Rapley) vanaf het begin. Zelfs rijst krijgt ze nu goed binnen.

één jaar geleden

Reactie op Veer21

Mijn kindje eet super goed maar drinkt ook nog vaak. 6.00: borstvoeding ...
Ik vind dit wel fijn om te lezen. Dat jouw kindje goed eet, maar ook nog regelmatig komt voor BV. Mijn dochter eet matig (vind ik) qua vast voedsel en komt ook 2-3x nadat ze op bed ligt