8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er geen ervaring mee maar hoop dat het snel gaat werken voor jou. Ongevraagde tip: ik bestelde bij biomom.nl panjiri. Dit is een notenmengsel wat je productie ook omhoog doet gaan. Bij mij werkte dit echt supergoed! Mn zoontje kon er op een gegeven moment niet meer tegen op drinken dus ben toen gestopt met eten. (Vind het zo lekker dat ik het gelijk bijna alles ervan eet馃ぃ)

3 jaar geleden

Wat een fijne tip, thanks! En zo te lezen ook nog eens lekker en volgens de reviews ook goed tegen chocolade cravings....ook wel handig ;-) Ik ga bestellen!

3 jaar geleden

Een vriendin van mij slikte fenegriek pillen. Ze merkte veel verschil alleen moet je er zo veel van slikken dat je huid ernaar gaat ruiken haha. Verder juist oppassen met salie en munt. Dat zijn kruiden die je productie naar beneden helpen :)

3 jaar geleden

Ik heb Boezemvriendjes en na twee weken merk ik wel echt verschil. Het is weer op m鈥檔 oude niveau!

3 jaar geleden

Het zijn de tabletten van Mother's Gem, met 70% fenegriek en 30% gezegende distel. Nagenoeg hetzelfde als de Boezemvriendjes zie ik. Dus ik moet nog even geduldig zijn! Dat van salie en munt wist ik niet, goed om te weten. Laat ik de muntthee voorlopig even staan.

3 jaar geleden

Ik slik ze ook sinds kort. Na 2 dagen ineens ontzettende pijnlijke stuwing! Geen idee of dit toeval was of niet 馃 Ik merk in ieder geval wel duidelijk verschil!

3 jaar geleden

O dat klinkt goed! Fijn dat het zo goed werkt. Ik wacht nog maar eventjes braaf af.

2 maanden geleden

Reactie op Kim3685

O dat klinkt goed! Fijn dat het zo goed werkt. Ik wacht nog maar eventjes b ...
Heeft het gewerkt voor jou?