11 Reacties

één jaar geleden

Wij doen de week een combinatie maken van boter, avocado of pindakaas! 🥑 Maar zoeken ook een uitgebreider menu, ik lees mee.

één jaar geleden

Pindakaas, zuivelspread, jam met minder suiker, kipfilet en ham Gekookt ei heb ik geprobeerd vind ze zo nog niet heel geweldig

één jaar geleden

Reactie op Nathalievanputten

Pindakaas, zuivelspread, jam met minder suiker, kipfilet en ham Gekookt ei ...
Dit hebben wij inderdaad ook geprobeerd maar met net zo veel succes haha. 😅

één jaar geleden

Bij ons kokosolie is een favoriet en wentelteefjes (hartig, zonder suiker en kaneel)😊

één jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 10 maanden hij eet graag smeerkaas smeerworst, pindakaas echte jam zonder toegevoegde suiker. Maar pindakaas vind hij toch wel het lekkerste. Op de leeftijd van u baby begon ik met alleen brood met (room)boter

één jaar geleden

Reactie op Georgina R

Bij ons kokosolie is een favoriet en wentelteefjes (hartig, zonder suiker e ...
Ow en van paté krijgt hij ook nooit genoeg van😋

één jaar geleden

Ik heb van de Kleine Keuken de pindakaas, chocopasta en mango/pompoen potjes. Ze vindt de chocopasta het allerlekkerst. Ze is 8,5 maanden en ze eet als lunch één boterham (met korst) met boter en beleg. Als ontbijt eet ze pap maar willen we ook een boterham gaan geven. Voor de snelheid is dit nog wel gemakkelijk. 🙈

één jaar geleden

Ik zou niet te veel vleeswaren doen, die worden vaak als gezond gezien maar zijn dat niet, zie bijv https://mobiel.voedingscentrum.nl/encyclopedie/vleeswaren.aspx#:~:text=2%20dagen%20op.-,Zijn%20vleeswaren%20gezond%3F,niet%20te%20vaak%20te%20eten. Ook smeerkaas wordt afgeraden omdat het veel zout bevat. Wat wel; Pindakaas, fruitspread (dus (bijna) alleen fruit), geprakte banaan, jonge kaas, roomboter, wat knijpfruit…

één jaar geleden

Ik doe er ook nog wel eens 100% appelstroop op zit geen toegevoegde suiker

één jaar geleden

Wij hebben voor mijn zoontje van 3 jaar vaak vega smeerworst, wat die kleine rolletjes. De kleine meid krijgt voornamelijk dadel/appelstroop, pindakaas, geprakte banaan of alleen boter

één jaar geleden

Huttenkase! Hier ook favoriet. Naast avocado, roomboter en dadel/appelstroop.