6 Reacties

10 maanden geleden

Ja mijn dochter heeft dit ook. Om vertrouwen te winnen heb ik het op een gegeven moment laten gebeuren (de eerste keren ging ik in dr gezicht blazen enzo). Ik zag toen dat ze inderdaad wegzakte maar ook vanzelf weer bij kwam. Als ik nu zie dat het gebeurt neem ik haar bij me zodat ze niet raar kan vallen of iets en streel haar voetjes. Verder niets, hierdoor merk ik dat ze sneller bij komt. Heb ooit eens gelezen dat als je veel schrikprikkels of pijnprikkels geeft het erger kan worden.

10 maanden geleden

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Daar kan ik wat mee! Wil de huisarts bij jullie nog verder onderzoek doen of dat niet?

10 maanden geleden

Ik heb het enkel met consultatie bureau besproken. Zij gaf mij ook t advies om t te laten gebeuren. Ik moest de tijd in de gaten houden doe lang t duurde, mocht volgens mij al met al niet langer dan een minuut duren. Zelf heb ik het idee dat ze het sneller heeft als ze erg moe is. Soms valt ze best hard en denk ik: ja daar komt er vast weer een, maar dan gebeurt er niks. Soms valt ze nog niet eens en dan heeft ze er al een, dan is ze vaak erg moe.

10 maanden geleden

Bij mijn tweede dochter ook gebeurd toen ze zittend achterover viel. Wat een lange 15 seconden was dat. Schrok me dood! Mijn eerste dochter nooit gehad. Bij de huisartsenpost gaven ze aan om in het gezicht te blazen. Geen idee of dit helpt.

10 maanden geleden

Maar sommige kindjes hebben dit dus. Was niks aan de hand verder met mijn dochter

10 maanden geleden

Mijn dochtertje heeft dit ook.. Toevallig vorige week dat dit bij mij gebeurde (was al 1x gebeurd bij mijn partner) toen ik haar naar bed wilde brengen. Ze was zo boos, liep rood aan en vervolgens blauw rondom dr mondje en viel toen enkele seconden weg (voor mijn gevoel duurde dit echt lang) en kwam gelukkig weer snel bij doordat ik in haar gezicht blies. Enorm geschrokken natuurlijk en heb ook gelijk de volgende dag even contact gezocht met de kinderarts. En die gaf aan; zelf rustig blijven, en in haar gezichtje blazen.