11 Reacties

3 jaar geleden

Prenatal heeft broeken met langere lengtemaat viel me op

3 jaar geleden

Mamalicious heeft ook lengtematen!

3 jaar geleden

Stom he. Hier ook zelfde probleem.

3 jaar geleden

Noppies heeft lengtematen!

3 jaar geleden

Hi! Ook een Daphne van 1.80 hier haha. Ik heb nu twee spijkerbroeken van Atelier Melon. Wel wat duurder maar ze zitten fantastisch & perfect met lange benen. Kan hem zelfs nog 1x omslaan als ik wil :)

3 jaar geleden

Reactie op DL1390

Hi! Ook een Daphne van 1.80 hier haha. Ik heb nu twee spijkerbroeken van At ...
Oh en verder Guts en Gusto en dan de flared broeken. Ik heb daar gewoon een XL van genomen en dat gaat ook top!

3 jaar geleden

Hii, ik ben 185 en ik heb een skinny jeans broek van Vero moda! Maatje M en de lengte is echt wel goed.

3 jaar geleden

Bekend probleem! Ik ben ook 1.80. De Only heeft de mogelijkheid voor zoeken op lengte, lengtemaat 32 is voor mij prima

3 jaar geleden

Wat fijn, al die tips! Hartstikke bedankt!

3 jaar geleden

Ik ben ook 1.80 en lengtemaat 34 is vaak nog te kort. De broeken van prenatal en mamalicious waren (tijdens mijn vorige zwangerschap iig) nog te kort. Maar love2wait valt soms wel vrij lang, heb er daar nu een paar van. Bij bellyfashion.nl heb ik per mail contact gehad en hebben ze de broeken opgestuurd die lang vielen, zodat ik die kon passen

3 jaar geleden

Ik ben ook 1.85m. Ik heb deze broek van de prenatal in lengte 34. Heel blij mee, zit erg lekker. https://www.prenatal.nl/kleding-voor-mama/zwangerschaps-kleding/jeans/prenatal-zwangerschapsjeans-1385700110.html?dwvar_1385700110_kleurnaam_60=Black%20Denim&cgid=130#prefn1=maat_249&prefv1=29%2F34%7C27%2F34&start=1 Verder heb ik onlangs een flared positiebroek besteld op bykels. Die wordt op maat gemaakt!