22 Reacties

3 jaar geleden
Ik snap je onzekerheid! Ik heb in december een miskraam gehad en ben nu 6w6d zwanger. Sinds 5w heb ik al 2 keer helderrood bloedverlies gehad dat snel over ging en elke dag wel lichtbruine afscheiding. Gynae hield het op gesprongen bloedvat in mijn baarmoedermond. Zolang het niet meer wordt of ineens overgaat in een erge bloeding met krampen probeer ik er rustig onder te blijven. Maar gemakkelijk is het zeker niet!

3 jaar geleden
Reactie op Zonnebloem13
Ik snap je onzekerheid! Ik heb in december een miskraam gehad en ben nu 6w6 ...
Oh wat leuk we zijn allebei 6w6d. Gefeliciteerd! Ik heb vrijdag de echo dus probeer mezelf echt rustig te houden. Ik heb ook een miskraam gehad en dat was rood en ging gepaard met heftige krampen. Dus ik denk en hoop dat er niks aan de hand is

3 jaar geleden
Reactie op melxsss
Oh wat leuk we zijn allebei 6w6d. Gefeliciteerd! Ik heb vrijdag de echo dus ...
Jij ook gefeliciteerd! Soms zou je toch echt een glazen bol willen hebben h茅. Of gewoon skippen tot de 12w 馃檲. Ik heb ondertussen al 3 echo's gehad (zit in medisch traject) maar ook daarna draait mijn hoofd weer door.

3 jaar geleden
Reactie op Zonnebloem13
Ik snap je onzekerheid! Ik heb in december een miskraam gehad en ben nu 6w6 ...
Hi Zonnebloem!
Ik heb precies het zelfde. Met 4.2 1 druppel rood verloren erna over in bruin. Gisteren weer 1 veeg rood erna weer over ij bruin. Wel alleen bij wc bezoek. Zelf in okt MK gehad, maakt het dus ook erg spannend. Topic geeft wel steun, zoveel dames hebben er last van. Je hoort hier zelde iets over.
Liefs

3 jaar geleden
Reactie op melxsss
Pff ja kan echt niet wachten. Maar wel fijn ziet het er allemaal goed uit? ...
Dat snap ik, deze weken lijken zooo traag te gaan. Maandag bij 6w4d een kloppend hartje gezien en geen bloed in mijn baarmoeder. Ik neem wel mijn rust en lig al sinds 1 april op de bank te werken ipv zittend aan mijn bureau. Ik merk dat hoe meer ik beweeg of rechtop zit, hoe meer last ik heb van die bloedingen/bruinverlies.

3 jaar geleden
Reactie op Poekje111
Hi Zonnebloem!
Ik heb precies het zelfde. Met 4.2 1 druppel rood verloren ...
Hi Poekje, zo eng h茅! Bij mij drupte het er echt uit alsof het dag 1 van mijn menstruatie was. Maar dat was het ook, gewoon even wat bloed verloren en daarna was het gedaan. Ik heb me hier op dit topic al zot gezocht achter redenen waarom je kan bloeden zonder dat het slecht is.

3 jaar geleden
Reactie op Zonnebloem13
Hi Poekje, zo eng h茅! Bij mij drupte het er echt uit alsof het dag 1 van mi ...
Hi Zonnebloem,
Ahh vreselijk. Zo begon mijn MK in okt met 4.6. Dat zette wel gelijk volop door dus fijn dat het gestopt is bij je. Ik had al een week voor nod bruine afscheiding. Dit heeft aangehouden tot vanochtend. Het is sinds vanmiddag helemaal gestopt. De 2x rode veeg kan ook gevoeligheid van de baarmoedermond zijn. Bij mij bloed die snel, dat weet ik van de gyn uit verleden met onderzoek eendenbek etc. Daarbij is je baarmoeder ontzettend doorbloed en is bloeden eigenlijk vrij normaal in het begin. Het nadeel is het dat het gewoon 50/50. Dat maakt t voor ons mama鈥檚 erg lastig. Sinds vandaag erg gerust gesteld, mijn borsten doen nog zeer en ik ben voor t eerst wat misselijk. Ben pas 5 wk vandaag. Wanneer heb jij je eerste echo?
Liefs!

3 jaar geleden
Reactie op Poekje111
Hi Zonnebloem,
Ahh vreselijk. Zo begon mijn MK in okt met 4.6. Dat zette ...
Bij mij ook, ik heb al 3 echo's gehad. 1 spoedecho vlak na de bloeding, geen bloed in de baarmoeder te zien. 3 dagen later nog eentje om mij extra gerust te stellen. Dat was met 5w1d en 5w4d. En nu pas een echo met 6w4d gehad. Hartje klopt mooi maar daarna aanhoudend bruinverlies. Heb ook een plekje op mijn baarmoedermond en moet twee keer per dag progebel opsteken dus dan kan ik altijd een wondje maken. Mijn volgende echo is met 8w4d maar ik wil bij 7w5d ook al weer, gewoon voor extra geruststelling ofzo 馃檲. Wat fijn dat het volledig gestopt is, kan je weer gerust ademhalen. En zo gek dat je blij kan zijn als je je misselijk voelt, dat heb ik ook 馃槃. Krijg jij ook een vroege echo na je vorige mk?

3 jaar geleden
Ik heb een zwangerschap hiervoor gehad met veel bloedingen. Veel onzekerheid maar minn dochter is inmiddels 2. Het kan dus ook echt wel goed gaan.

3 jaar geleden
Hoi, ik heb ook sinds maandag (6wkn) bruin oud bloedverlies. In het begin was het lichroze. Gynaecoloog zei dat het kon komen door gemeenschap wat ik die dag ervoor had. Ik vind het ook eng nu we 4 dagen verder zijn en nog steeds bruin bloed verlies met af en toe kleine slijmsliertjes. Volgens gynaecoloog hoef ik geen zorgen te maken als het maar geen helder rood bloed is die gepaard gaat met krampen. Ik hoop dat het voor beide onschuldig is 馃グ. Stressen is ook niet goed, dus we blijven positief!

3 jaar geleden
Reactie op Zonnebloem13
Bij mij ook, ik heb al 3 echo's gehad. 1 spoedecho vlak na de bloeding, gee ...
Hee Zonnebloem,
Ohh fijn. Gewoon doen wat goed voelt. Blij voor je dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien. Dat bruin verlies tsja dat hoor je zoo vaak he.. veel dames tm 12 weken. Ik heb t vandaag ook weer maar heb er geen zorgen meer om. Het zal wel bij mij horen. Ik heb met 7 weken een echo. Vind dat vroeg genoeg, dan weet ik tenminste zeker dat ik hartactie zie. Dat voelt voor ons nu goed, het hoeft voor mij niet eerder, mocht ik die behoefte voelen dan mag ik gewoon langs komen. Fijn he! Mijn borsten staan op springen, dat doet zeer maar ben er content mee haha 馃槅
Wat voor plekje heb je op je baarmoeder? Succes met de vordering van je kleintje 馃懚馃徎

3 jaar geleden
Reactie op Poekje111
Hee Zonnebloem,
Ohh fijn. Gewoon doen wat goed voelt. Blij voor je dat je ...
Thanks Poekje jij ook! Ik moest gisteren voor het eerst overgeven, ook zo blij mee 馃檲. Ik heb een gevoelig plekje/poliep op mijn baarmoedermond. Kan verder geen kwaad. Vandaag ook eens een dag zonder bruinverlies dus ik voel me al een pak geruster.

3 jaar geleden
Reactie op melxsss
Oh wat hoop ik dat het goed gaat bij mij en ik een kloppend hartje zie馃ズ
Hoe was je echo als ik dat mag vragen?

3 jaar geleden
Reactie op Zonnebloem13
Thanks Poekje jij ook! Ik moest gisteren voor het eerst overgeven, ook zo b ...
Ahh wat fijn zonnebloem, of nouja fijn je snapt wat ik bedoel haha! Hoeveel weken ben je precies? Ik bijna 6 en ik heb vooral veel pijn aan mn borsten en erg moe. Vandaag ook voor eerst duizelig. Heb wat lage bloeddruk. Heerlijk die symptomen zo pril he haha. Fijn van je bruinverlies. Bij mij is het ook al dagen weg, denk dat het nu klaar is. Geeft rust he.
Veel liefs!

3 jaar geleden
Ik heb ook beetje last van bruine afscheiding. (Ook na gemeenschap).
Ben nu ruim 5 weken zwanger. Maar als ik jullie reacties lees dan hoef ik me geen zorgen te maken. Heb ik okt een miskraam gehad met 8w2d vandaar een beetje onzeker..

3 jaar geleden
Reactie op Poekje111
Ahh wat fijn zonnebloem, of nouja fijn je snapt wat ik bedoel haha! Hoeveel ...
Ik ben vandaag 7w5d, de misselijkheid is weer veel minder maar de vreetbuien beginnen. Lage bloeddruk heb ik ook enorm last van en die vermoeidheid is next level. Die duizelingen had ik enkel in week 5-6, nu niet meer maar mijn borsten oh my. Ik heb nu vooral last van mijn onderrug en de zijkant van mijn buik. Denk dat alles wat aan het rekken is. Heb enkel nog wat bruinverlies als ik te druk geweest ben dus ik probeer nog vaak een beetje plat te liggen. Ik kijk er echt naar uit om me echt zwanger te voelen en een buikje te krijgen 馃槉 nu dringt het vaak nog niet door. Heb jij dat ook?