6 Reacties

vor 3 Monaten

Ah ja sneu hè. Bij ons bleek aardappelpuree een gouden zet. En kleine beetjes. En af en toe een lepel ORS tegen het uitdragen.

vor 3 Monaten

Wij lieten hem wel gewoon eten. De diarree wordt vanzelf minder. En ja die vreselijke luiers voor lief nemen. Soms wel 5x per dag schone kleding ivm de spuitluiers. Wel even rekening houden met wat te eten idd. Bij ons waren dat cracottes , Soepstengels, banaan, pap etc. Honger vond ik echt te sneu. 🙈

vor 3 Monaten

Alles laten eten wat ze zelf wilt, bij ons eten ze dan het beste zoute chipjes. Alle spuitluiers en overgeefongelukken voor lief nemen.

vor 3 Monaten

Volgens mij moet je het sowieso wel melden bij de huisarts, als ze geen drinken ook kan binnenhouden. Ligt uitdrogen op de loer. Zou even overleggen met de huisarts

vor 3 Monaten

Gewoon eten blijven aanbieden en eventueel ORS maar ik zou wel even de huisarts bellen om te vragen hoe en wat :) kindjes drogen snel uit

vor 3 Monaten

Dankjewel voor jullie reacties! Ze drinkt wel heel goed. De diarree komt nu een paar uur later, dus uitdrogen ben ik niet zo bang voor. Het heerst ook heel erg (vooral op het kdv hier).