6 Reacties

9 maanden geleden

Teveel diarree kan zorgen voor uitdroging, zolang ze met tranen huilt en kwijlt is er niet veel aan de hand. Ik zou wel de huisarts bellen, CB kan hier niets aan doen en zullen je ook adviseren naar de huisarts te gaan.

9 maanden geleden

Reactie op C hantal

Teveel diarree kan zorgen voor uitdroging, zolang ze met tranen huilt en kw ...
Dank voor je reactie. Ja ze is gewoon levendig. Huilt met tranen, kwijlt en ook getest met huidplooi oppakken en dat zakt ook gelijk terug etc. Het is alleen het minder plassen. Onze huisarts is nogal lastig en wimpelt ons veel af vandaar dat ik eerst hier ervaring navraag voor ik bel, regelmatig ruzie met de praktijk. Je kan daar alleen terecht als je dood gaat geloof ik. 😅 Op zoek naar een ander maar dat is niet zo makkelijk tegenwoordig

9 maanden geleden

Voor nu hoef je je dan geen zorgen te maken, haar vocht raakt ze kwijt via haar diarree. Je kan wel altijd meer vocht geven, komkommer - appelmoes - knijpzakjes.

9 maanden geleden

Reactie op C hantal

Voor nu hoef je je dan geen zorgen te maken, haar vocht raakt ze kwijt via ...
Super dan ga ik dat proberen en in de gaten houden en anders alsnog bellen. Dankjewel voor de tips!

9 maanden geleden

Knijpzakjes weigert mijn dochter pertinent.. iemand enig idee hoe ik haar er toch verkocht aan krijg?

9 maanden geleden

Reactie op YanaBr

Knijpzakjes weigert mijn dochter pertinent.. iemand enig idee hoe ik haar ...
In een bakje met een lepel, haha.😂