14 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben voor de nacht pampers harmonie, die trek ik ietsje hoger op en dan lekt hij minder snel door, maar voorkomen lukt niet. We hebben meerdere dingen geprobeerd zoals achterstevoren aantrekken en andere merken maar harmonie kwam bij ons toch als beste er uit

één jaar geleden

Wij hebben ook Pampers harmonie voor de nacht en maat 3 (8-15kg)lekte hij ook nog door opgegeven moment dus nu maat 4 (9-14kg)en lekt eigenlijk niet meer door 👌🏼 (in de aanbieding nu bij de wehkamp zag ik net haha)

één jaar geleden

Onze jongen weegt ongeveer nu 8,5kg denk ik trouwens

één jaar geleden

Hier ook buikslapers. Ik doe ook een harmonie pamper aan en een luierbroekje van pampers er over heen. Dat werkt voor ons het beste. S ochtends die luier uit en broekje vd nacht aan. Zo hebben we geen verlies 🤣

één jaar geleden

Wij doen een luier aan en daaroverheen een luierbroekje. Als het niet gelekt heeft trek ik dat luierbroekje weer terug aan. Hier plaat ze snachts ook alleen zoveel dat het door de luier komt, overdag heeft ze dit niet.

één jaar geleden

Hier was de oplossing de Kruidvat eigen merk luiers, maat 4+. Dus niet de gewone maat 4, maar de + (staat voor extra absorbtie). Helemaal geen lekker meer sindsdien! Ons zoontje gebruikt ze sinds hij 7,8 kilo was ofzo, ze passen prima ondanks dat op de verpakking staat vanaf 9 kg

één jaar geleden

Ik lees mee , hier ook luiers van Etos ( vind ze wel echt super btw ) ook een buikslaper ,10 kg , maat 4 . Zelfde probleem haha voorkant volledig verzadigd en aan de achterkant niks . En er zit hier geen verschil tussen gewone luier of luierbroekje , heb ze beide in huis .

één jaar geleden

Dank je wel voor de reacties! Heb nu een paar luierbroekjes gekregen om te proberen. En ik ga de 4+ luier bestellen bij etos. (4 aan het laatste pak bezig). En dan maar weer verder kijken hoe het gaat. 🥰

één jaar geleden

Wij hebben altijd "nachtluiers" (maatje groter dan overdag) 😜

één jaar geleden

Pampers pants werkt super goed! Ons dochtertje is nu ook weer een buikslaper, net zoals broer en zus, en de pampers pants zijn hier eigenlijk het enige dat echt altijd werkt

één jaar geleden

Kruidvat en dan maatje groter. Voor mijn zoontje gebruik ik pampers baby dry voor de nacht

één jaar geleden

Hier ook een buikslaper, ruim 9 kilo en draagt maat 4 van Kruidvat. Nog nooit doorgelekt! Ook al krijgt hij ‘s nachts nog 1 tot 3 (borst)voedingen.

één jaar geleden

Reactie op Louise_

Hier ook een buikslaper, ruim 9 kilo en draagt maat 4 van Kruidvat. Nog noo ...
Verschoon je je kleintje voor of na de nacht voeding dan? Onze kleine slaapt van 19 tot 7 uur namelijk 😇

één jaar geleden

Reactie op SofieKings

Verschoon je je kleintje voor of na de nacht voeding dan? Onze kleine sla ...
Oh wat heerlijk zo’n nacht 😱. Ik geef hem voor het slapen gaan (rond 19 uur) en dan pas weer s ochtends rond 7 uur! Na 3 nachtvoedingen is het wel een volle luier maar hij heeft er geen last van, verschonen s nachts heeft hij meer last van