5 Reacties

één jaar geleden

Wij aten vroeger allemaal zand 😁 ik begrijp jou en ik ben precies hetzelfde haha maar zou gewoon goed in de gaten houden dat ze iig niet bij giftige planten/struiken en dat soort dingen kan komen dan zal de rest vast wel wat loslopen

één jaar geleden

Ben wel benieuwd. Onze man tijgert niet maar wss wel als we op vakantie gaan (strand/zandvakantie) dus hoop dat je misschien ook tips hebt achteraf

één jaar geleden

Je zou zoiets kunnen proberen

één jaar geleden

Ik leg onze zoon altijd gewoon op de grond, heb ik met de meisjes ook altijd gedaan. Ik kijk wel even of er niks ‘schadelijks’ ligt zoals peuken, flessendoppen of glas, maar verder laat ik ze redelijk begaan. Ik hou ze natuurlijk goed in de gaten hoor! Maar lekker op een stokje knagen, heerlijk! Onze oudste speelde rond de leeftijd van 2 graag voor olifant, nam ze handen vol zat en gooide ze dat over zichzelf heen. Leuk dat ze dan niks meer in de mond stoppen, komen ze wel weer met andere leuke ideetjes om heerlijk smerig te worden 😂 Ze blijven inventief, welke leeftijd dan ook. Dus mijn advies: laat het los, geniet en doe mee!

één jaar geleden

Ja, is weer goed voor de weerstand ook 😝 maar happen zand lijkt me (behalve vies) ook beetje eng. Stikken ze niet?