7 Reacties

één jaar geleden

Misschien een verzakking?

één jaar geleden

Reactie op momofthree1

Misschien een verzakking?
Ik had dit al voor mijn zwangerschap maar nooit echt naar de dokter gedurfd

één jaar geleden

Reactie op dorareuvers

Ik had dit al voor mijn zwangerschap maar nooit echt naar de dokter gedurfd ...
Ah, je zou eventueel je huisarts kunnen uitleggen wat je klachten zijn en meteen een doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog als je je daar prettiger bij voelt. Meestal doen ze daar niet moeilijk over 😊

één jaar geleden

Ik heb dit ook, soort verdikking bij de ingang van de vagina. Mijn huisarts gaf aan dat dit een soort cyste is, die eventueel weggehaald moet worden. Ik zou gewoon een afspraak maken met je huisarts en het even laten nakijken. Liefs ♡

één jaar geleden

Aanstaande donderdag ochtend heb ik een afspraak ben benieuwd. Als je op Google zoekt krijg je meteen de ergste ziektes te zien🙈

één jaar geleden

Ja ik heb dit gehad. Een bartholynische cyste noemen ze het ook wel. Dit gebeurd als een klier verstopt raakt. Ik ben bij de gynaecoloog geweest hierbij hebben ze toen een soort van drain erin geprikt zodat de klier leeg loopt en geneest hierna een tijd geen last meer gehad. Wel is het daarna weer terug gekomen maar minder erg, klier kan namelijk altijd weer verstopt raken (hier kun je weinig aan doen & ik heb bijna alle zelfhulp methodes geprobeerd 😅 zoals weken in een warm bad etc. voordat ik naar de gynaecoloog ging. Sinds mijn bevalling is het weer weg en niet meer terug gekomen (: dus ‘t zou ook vanzelf weg kunnen gaan.

één jaar geleden

Ik heb dit ook wel eens gehad. Kreeg toen antibiotica en toen was het snel weg, was een cyste volgens de huisarts.