10 Reacties

één jaar geleden

Is wel een uitdaging denk ik. Ons zoontje van 7,5 maand wil niet stilzitten en alleen maar kruipen 😅 Misschien geeft jullie zoontje zich wat beter over? Zelf slaap ik niet in een auto, bus of vliegtuig, maar ik zou zeggen dat je hem dan lekker tegen je borst kunt houden en zelf beetje achterover gaat met de stoel? Denk dat je/hij dan best even kan slapen...

één jaar geleden

Een draagzak! Hoef je hem niet vast te houden en hij zit heerlijk tegen je aan

één jaar geleden

Wat vervelend dat je oppas afgezegd heeft. Ik denk dat het wel oprecht een uitdaging is en dat je heel eerlijk gezegd jezelf, maar ook je kleine daar geen plezier mee doet. Kan je de reis niet verplaatsen of een andere oppas regelen?

één jaar geleden

Ik zou dit persoonlijk, met baby, als zwaar ervaren. Ik vond een busreis jaren terug zonder baby al vermoeiend, laat staan met. Is het niet mogelijk om de boeking te verplaatsen en een andere oppas te zoeken?

één jaar geleden

Ik zou de reis persoonlijk echt niet willen doen. Een dagje Parijs met je kleintje is kan wel heel leuk zijn, maar een hoop gesjouw. Hopelijk zit het weer mee, want in de regen lijkt het me ook niks.

één jaar geleden

Het klinkt voor mij als een flinke uitdaging, en daar ben ik zelf niet vies van, maar ik vraag me af of jullie en jullie baby hier wel plezier uit gaat halen. Naast dat je helemaal kapot bent van de busreis ga je ook nog de hele dag de hort op in Parijs en heb je geen uitvalsbasis als een hotelkamer waar je even kan bijkomen. En ik weet niet hoe jullie kindje verder is, maar wij hebben onze handen vol aan z’n heerlijke karakter. We zijn op stedentrip gegaan toen hij wat kleiner was en soms even terug naar het hotel was echt heel fijn. Ik zou persoonlijk de reis verzetten of andere oppas regelen. Of de reis aanpassen met een overnachting bijvoorbeeld!! Dan kan je even bijkomen of een powrrnaps doen. Succes 😘

één jaar geleden

Poeh! Dat lijkt mij ook een hele uitdaging. Zou het zelf al erg vermoeiend vinden laat staan samen met een baby. En heel eerlijk...ik denk dat jullie er zo echt minder van gaan genieten en jullie de kleine hier geen plezier mee gaan doen. Wil jullie oppas helemaal niet meer of komt de datum niet uit? Dan zou ik proberen om de reis te verzetten of een andere oppas te zoeken. En misschien is het een idee om de reis te verlengen met een overnachting in een hotel (als dat mogelijk is) of iig een hotelkamer voor die dag te reserveren zodat je als je kleine erg overstuur raakt je daar ff samen tot rust kan komen. Mochten jullie het wel zien zitten en deze uitdaging aan willen gaan dan zou ik voor de reis in de bus een draagzak om doen waar de kleine in kan slapen. Zo heb je zelf ook wat meer je handen vrij en is het veiliger voor de kleine, mocht je zelf ook ff wegdommelen. Verder een kinderwagen/buggy meenemen die ook in ligstand kan zodat de kleine af en toe ook liggend kan slapen als jullie rondstruinen in Parijs.

één jaar geleden

Oei, zou ik zelf niet aan beginnen. Een dag Parijs is al heel kort, dus om iets te willen en kunnen zien ben je ook daar afhankelijk van OV/ taxi’s. Als het mogelijk is, zou ik de reis verzetten en gaan zonder baby.

één jaar geleden

Niet aan beginnen joh… heeft jullie baby helemaal niks aan en ik denk dat jullie zelf ook niet echt kunnen genieten van de reis. Mag ik misschien niet zeggen maar denk het wel; ook jullie busreisgenoten doen jullie er denk ik geen plezier mee.

één jaar geleden

Persoonlijk zou ik hier ook niet aan beginnen. Een dag Parijs met een baby is wel heel veel. En dan ook nog twee keer met de bus... Ik zou de reis uitbreiden of verzetten of een andere oppas zoeken inderdaad.