18 Reacties

9 maanden geleden

Keukentje? Werkbank?

9 maanden geleden

Wij geven een leertoren als hij 1 word, misschien een idee? Wij hebben hem van Ette Tette - Step 'n Sit.

9 maanden geleden

Foam speelset je hebt er ook 1 met ballenbal

9 maanden geleden

Zandbak

9 maanden geleden

Fiets die je kunt ombouwen van 2 naar 1 wiel, activiteitentafel vinden kinderen altijd leuk, loopwagentje

9 maanden geleden

Reactie op Avep

Fiets die je kunt ombouwen van 2 naar 1 wiel, activiteitentafel vinden kind ...
Jaaa, ik ben opzoek naar een stabiele activiteitentafel en een loopwagen heeft hij en een fietsje krijgt hij van de familie. 😬😊

9 maanden geleden

Ik heb de activiteitentafel van little dutch. Vind hem redelijk stevig staan hoor. Kan nog wel wat meer aangedraaid worden maar dat moet mijn man nog doen. Wel merk ik dat mn zoontje hem weg kan duwen. Dus als hij nog niet los kan staan moet je daar dan ook op letten 😊

9 maanden geleden

Onze zoon wordt 20 december 1 en wij hebben de pikler klimset gekocht. We konden niet wachten met geven 🤦🏼‍♀️ maar hij vindt het fantastisch!

9 maanden geleden

Ik heb de activiteitentafel van Smoby. Hij staat vrij stevig. Tot nu toe nog niet om gevallen of omgetrokken. Voor haar eerste verjaardag geef ik een klimset (driehoek, glijbaan en boog). Ik wilde eerst een keuken geven, maar dit wordt al geregeld door mijn opa en oma. 😊

9 maanden geleden

Reactie op steph88_

Ik heb de activiteitentafel van Smoby. Hij staat vrij stevig. Tot nu toe no ...
Jaaa, ik heb alleen wel een wilde zoon. 🤣

9 maanden geleden

Wij hebben ook de activiteitentafel van little dutch. Mijn zoon speelt er veel mee.

9 maanden geleden

Reactie op Tess_00

Wij hebben ook de activiteitentafel van little dutch. Mijn zoon speelt er v ...
Blijft hij stevig staan?

9 maanden geleden

Blijft hij stevig staan?
Ja heb wel viltjes onder de pootjes gedaan maar bij ons staat ie wel zo dat mocht ie verschuiven de tafel tegen een muur aankomt. Maar heb de tafel nooit zien wiebelen of zien schuiven. Zal vandaag eens even goed testen. Dan zet ik even de tafel midden in de woonkamer ik laat het je nog even weten.

9 maanden geleden

Een step met zitje!! https://www.micro-step.nl/nl/micro-mini2grow-step-deluxe-magic-led-roze.html Mijn oudste dochter had deze step (zonder zitje) gekregen voor haar 1e verjaardag van een oom. Ik vond het een vreemd cadeau want ze kon er niks mee - dacht ik. Maar op t moment dat ze ging lopen kon ze al heel snel ook op de step! En nu m’n jongste dochter van bijna 1 vind het al prachtig; we zetten haar erop, dan houdt ze zelf vast en dan houden wij haar vast en duwen we haar de kamer door. Gieren van de pret. Dus nu ook eentje voor haar besteld, en met zo’n zitje en stang erbij. Ben heel benieuwd

9 maanden geleden

Reactie op Tess_00

Ja heb wel viltjes onder de pootjes gedaan maar bij ons staat ie wel zo dat ...
Super lief! Dank je wel. 😊

9 maanden geleden

Super lief! Dank je wel. 😊
We hebben het even getest normaal staat de activiteiten tafel in een hoekje. Nu heeft ie er even meegespeeld midden in de woonkamer. De tafel wiebelde niet. Denk wel als hij wil dat hij hem kan verschuiven maar dat doet hij ook met de salontafel 😀.

9 maanden geleden

Reactie op Tess_00

We hebben het even getest normaal staat de activiteiten tafel in een hoekje ...
Haha! Dank je wel voor het testen. 😊

9 maanden geleden

Een mooie houten blokkenset. Ik vind de grote piramide van Grimms erg mooi maar vonden wij te duur. Mijn dochter heeft blokken van Wooden Story gekregen (de XL zijn geschikt voor deze leeftijd) en een seizoenset poppetjes van Grapat met houder. Speelt ze erg veel mee!