11 Reacties

één jaar geleden

Wij gaan een trybike geven! Een loopfiets die met 3 wielen en met 2 wielen kan. Andere ideeën; - Wobbel - Klimrek voor in huis (als je een klimaapje hebt) - Duplo - Andere loopfiets dan de trybike😉 - Babyschommel met babyglijbaan - Activiteitentafel - (Tipi)tentje - Speelgoed keukentje - Puzzels

één jaar geleden

Ons zoontje kreeg een ballenbak voor zijn eerste verjaardag. Ik denk dat we onze dochter een poppenwagen geven

één jaar geleden

Wij willen een ballenbak doen! Een loopwagen aan onze ouders vragen. En een zandbak aan onze oma’s vragen.

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

Wij willen een ballenbak doen! Een loopwagen aan onze ouders vragen. En een ...
Is een loopwagentje niet te laat op de eerste verjaardag? Mijn dochtertje van 7,5 maand trekt zich nu al overal aan op en gaat nu ook voorzichtig stappen aan de bank. Aan de hand kan ze het hele huis doorlopen. Volgens mij gaan veel baby’s al wel een tijdje voor de eerste verjaardag staan achter zo’n wagentje. Mijn dochtertje is wel extreem vroeg hoor! Maar wij hebben hem dus al😂

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Is een loopwagentje niet te laat op de eerste verjaardag? Mijn dochtertje v ...
M’n zoontje wordt over 1,5 maand al 1. Was 9 weken te vroeg geboren. Trekt zich nu nog niet op, dus lijkt me perfect. Verder denk ik gewoon naar je kindje te kijken of een cadeau ‘te laat’ is toch :)

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

M’n zoontje wordt over 1,5 maand al 1. Was 9 weken te vroeg geboren. Trekt ...
Die van mij ook over 1,5 maand , 10 weken te vroeg geboren ……. Moet nu al huilen als ik er aan denk , we hebben het gered !! Dus qua cadeaus doen we hier een groot feest want het feit dat hij überhaupt 1 is geworden is al het grootste cadeau ooit toch 🥰

één jaar geleden

Reactie op ndrenk

Die van mij ook over 1,5 maand , 10 weken te vroeg geboren ……. Moet nu al h ...
Ik krijg kippenvel van je bericht! Zo voelt het voor ons ook. Liefs aan jou! Het is niet makkelijk een Vroeggeboorte

één jaar geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Is een loopwagentje niet te laat op de eerste verjaardag? Mijn dochtertje v ...
Hahaha verkeken met jouw dochter kan de mijne nog helemaal niks 😄 ja kruipen maar zitten of staan Ho maar

één jaar geleden

Reactie op Charlievp

M’n zoontje wordt over 1,5 maand al 1. Was 9 weken te vroeg geboren. Trekt ...
Oooh wat speciaal! En wat heftig zeg, 9 weken te vroeg! Klopt denk dat je naar je kind moet kijken of het niet te laat is

één jaar geleden

Wij wilden een loopwagentje doen. Maar onze dochter ontwikkeld pittig snel. Dus al met 6 maanden gekocht. Met 7.5 maand liep ze al door vast te houden 🫣 wij gaan nu waarschijnlijk voor een keukentje 😀

één jaar geleden

Reactie op Samantha-1994

Wij wilden een loopwagentje doen. Maar onze dochter ontwikkeld pittig snel. ...
Hier precies hetzelfde inderdaad! Wij doen een loopfiets met 3 wielen, die later ook met 2 wielen kan😍