7 Reacties

10 maanden geleden

Precies dit hebben wij ook haha ik lees mee! Jongste wordt 24 november 1 jaar - sinterklaas - kerst - oudste wordt 21 januari 3. Echt achter elkaar haha

10 maanden geleden

Hier het zelfde probleem....uiteindelijk voor gekozen om haar met Sint de little dutch loopwagen te geven (oude van vtech ga ik op mp zetten) en voor haar verjaardag krijgt ze de activiteiten tafel van little dutch. Verder heb ik nog speelgoed op zolder liggen waar ook mijn oudste niet mee gespeeld heeft, dus dat pak ik gewoon in. En ga haar een houten kist met naam geven waarin ik haar eerste spulletjes (pakje/schoentjes/haarlokje/enz. in ga bewaren.

10 maanden geleden

Ik zou ze een geldboom geven, en je zelf een stekje daarvan.. Nee gekheid. Ik heb voor onze zoon gekeken naar cadeautjes in de toekomst. Een houten klimrek/glijbaan etc voor binnen. Een loopfiets. Een driewieler.

10 maanden geleden

Hier hebben we ook nog veel van de oudste. "Voordeel" is dat we nu een meisje hebben, dus heb je wel wat andere dingen. Ik heb zelf iets van Grapat gekocht en vraag wat spullen van Grimms. En we hebben de Vtech Ijscokar voor haar verjaardag. Die vond ik bij m'n zoontje al leuk haha.

10 maanden geleden

Kados Sint / verjaardag voor dochter hier zijn ; Baby Annabel Ikea tafeltje & stoeltjes Vtech theeset Vtech locomotief Nike schoentjes Fatteuiltje Pucky fietsje Koffertje / rugzakje

10 maanden geleden

Hier ook maar dan met 2 zoontjes. Ik heb er voor gekozen om voor kleren enzo te gaan. Leuke onesie. Leuke pakjes. Speelgoed in overvloed. Ze schelen nog geen 2 jaar. En een loopauto. Dat was en is nog steeds een groot succes bij m’n oudste haha

10 maanden geleden

Wij hebben de regenboog van grimms gekocht en een wobbel . Beide cadeautjes zijn leuk om samen met haar grote zus van 3 mee te spelen