23 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben niet aan het beschouwen of iets. Maar mijn man krijgt al een groot geschenk wat ik 9 maanden draag. De pijn en misselijkheid en alle kwaaltjes heb ik heb bespaard. Hij krijgt helemaal niks!🤣 een baby is al een hele geschenk. Eigenlijk wil ik juist van hem een cadeau aangezien ik dit draag. Maar wel lief hoor dat jij het wil doen, daarom reageer ik even op jouw topic. Ik zou een leuke shoot doen en een paar leuke foto’s uitwerken zodat hij het kan meenemen altijd naar zijn werk. In een sleutelhanger of iets aangezien je partner ook een risico baan heeft.

3 jaar geleden

Mijn man is ook goud waard, doet ook alles voor ons 💙 Hij is een Heerenveen fan dus dacht ik aan een voetbalshirt met zijn naam en voor de kleine eentje met zijn naam erop en dan als rugnummer de geboorte jaren. Ben nog in twijfel maar denk wel dat hij het super vindt. Heeft jou vriend hobby's? 😁

3 jaar geleden

Reactie op KayleeJan

Mijn man is ook goud waard, doet ook alles voor ons 💙 Hij is een Heerenvee ...
Oh goede vraag. Dat brengt me wel op een idee! Hij is gek op auto's en heeft pas een Dodge Challenger gekocht (net niet de meest ideale gezinsauto 😆) en is bezif zijn 'game kamer' opnieuw in te richten. Misschien kan ik iets moois laten maken met zijn auto en ons kleine. Hij is ook graag bezig met sleutelen aan auto's, ik kan ze matchende overalls geven. Dat is ook wel heel schattig. De ideeën beginnen te komen!

3 jaar geleden

Reactie op lklkl

Ik ben niet aan het beschouwen of iets. Maar mijn man krijgt al een groot g ...
Mee eens! Al wisten we natuurlijk op voorhand dat de eerste 9 maanden het lichamelijke zware werk op het ons bordje zou vallen. Een leuke sleutelhanger is een goed idee. Dat kan hij altijd bij zich houden. Dankje voor de tip!

3 jaar geleden

Ik wil dit ook graag doen voor mijn man, ja ik draag zijn kind en ja ik ervaar alle ongemakken, maar doe je dit niet voor jezelf? Ja tuurlijk voor je man, maar ik vind het zo raar dat mensen zeggen ik draag zijn kind en dat is zijn cadeau. Dit is toch je eigen cadeau? Mijn man is ook echt een geschenk uit de hemel en ben hem zo dankbaar voor alles wat hij voor mij en de baby doet, na 10 jaar wist ik niet dat ik nog meer van hem kon houden. Hij werkt 55 uur per week, hij verzorgd mij ondanks dat ik volledig ziek thuis zit, hij zorgt ervoor dat het kamertje en alle grote/zware huishoudelijke taken gedaan zijn, en als ik even verdrietig ben omdat ik het zelf niet kan en hem zo hard zie werken, zegt hij altijd 'je bent zwanger, maak je niet zo druk, je werkt hard genoeg voor de baby'. Mag ook absoluut niks doen van hem, mag nog niet eens een servetje tillen. Hij is ook wel overbezorgd en heel erg beschermend, maar zo lief. Dus ik volg even, vind dat alle papa's to be ook wat verdienen, en al helemaal als ze je zo goed verzorgen en ondersteunen in alles!

3 jaar geleden

Helaas geen inspiratie maar ik volg wel want zou hem graag iets tastbaars schenken. Mooi verwoord trouwens!

3 jaar geleden

Reactie op Cynthia0704

Ik wil dit ook graag doen voor mijn man, ja ik draag zijn kind en ja ik erv ...
Is niks raars aan als die opmerking gemaakt wordt. Ik weet niet voor jou, maar zwanger worden doe ik niet alleen voor mij zelf? Ook voor je partner. Je stemt er samen in om zwanger te worden. En ja jij krijgt alle kwaaltjes etc wat een man niet krijgt. Het lijkt mij sowieso vanzelf sprekend dat een man zijn vrouw hierin ondersteund en haar helpt. Ik zou het zelfde doen als hij ziek is en hulp nodig heeft. Ik zie het als een iets vanzelfsprekend de man zorgt voor de vrouw als ze ziek is en andersom ook! Iedereen heeft een andere mening hierin leer dat te accepteren in plaats van te zeggen dat je het een rare opmerking vindt. Wat voor jou raar is, is voor een andere vanzelfsprekend dat er geholpen wordt. Ik wil verder ook niet haar topic verpesten, ajuuu.

3 jaar geleden

Reactie op lklkl

Is niks raars aan als die opmerking gemaakt wordt. Ik weet niet voor jou, m ...
Jeetje wat een aanvallende reactie. Hier heb ik ook geen zin in. Zoals je zegt, wat ik raar vind hoeft voor een ander niet raar te zijn. Mijn mening is mijn mening toch? Prima als je daar anders over denkt, even goede vrienden😅 En je hebt ook een goed punt dat je het als vanzelfsprekend kunt zien, en inderdaad ik zou hem ook zo ondersteunen als hij iets heeft, maar ik denk niet dat je het als vanzelfsprekend kunt zien, dit geluk zal niet iedereen hebben dat je zo'n ondersteunende partner hebt. Jammer dat het meteen zo aanvallend moet, hopelijk heb je nog een goede zwangerschap verder en een goede bevalling!

3 jaar geleden

Ik was trouwens aan het denken aan een soort van advent kalender, maar dan ipv t/m 24-12 starten 24 dagen voor 18-12 omdat dan mijn uitgerekende datum is. We zijn ook allebei dol op kerst dus dit lijkt me wel toepasselijk.. wil alleen graag een uniek cadeau erin maar hier ben ik nog niet helemaal over uit 🥰

3 jaar geleden

Ik wordt helemaal blij van je verhaal, zo voel ik me ook over mijn man hij is zo geweldig in deze periode! We komen ook echt nader tot elkaar in deze zwangerschap. Ik was al gek op hem maar dat groeit met de dag :) ik neem hem in iedergeval nog een of misschien meerdere keren mee op date deze weken, blijft voor hem dan even een verassing (luxe restaurant) dat kan hij wel waarderen. Ik heb niets fysieks nog gevonden waarvan ik denk dat is echt leuk.. misschien een voorleesboekje met mijn papa is de liefste ofzo. Maar dat is meer voor een latere fase 😁

3 jaar geleden

Ik zat te denken aan iets laten graveren. Maar ik ben bang dat als onze spruit er is we door de drukte dat vergeten. Of om een geboorte bord te maken en daar een stukje uit halen of van bewaren wat hij bij zich kan houden. Ik wil dat het een symbolische waarde heeft. Dit is ons eerste en waarschijnlijk enige kindje dus ik wil wel echt iets wat hoort bij enkel deze baby.

3 jaar geleden

Iedereen kent wel het baar-wattes?! Even to the point: Je hebt héle leuke boxen voor vaders bij Hip&Mama. Moet je echt even kijken. Ik heb m’n vent die toen gegeven net voordat ik ging bevallen, maar kan ook erna.

3 jaar geleden

Na wat rondgooglen ga ik denk ik tijdens mijn verlof een kratje samenstellen met: waarom ik van je hou invul boekje (partner), kinderboekjes die gaan over de liefste papa, energydrankjes en chipjes, tegoedbonnen voor papa (kopen of zelf maken). Misschien mooi om wel een of ander (foto)boek over papa en baby in het geheim te starten vanaf de geboorte baby en te geven na x periode (bv 1e verjaardag).

3 jaar geleden

Reactie op maria_1234

Na wat rondgooglen ga ik denk ik tijdens mijn verlof een kratje samenstelle ...
Heel leuk idee! Ik ben ooit eens op 1 januari gestart met op elke dag van het jaar op een briefje te schrijven wat ik leuk vond, waardeerde, bewonderde, etc aan mijn vriend. Al die briefjes gingen in een pot en wilde met kerst geven. Gaande het jaar kwam ik er achter dat ik steeds minder had om op te schrijven en je raad het al, voor de kerst waren we uit elkaar 😆 (gelukkig al jaren geleden en niet de vader van de uk in mijn buik)

3 jaar geleden

Leuk idee om ook iets voor de mannen te doen 😍 ik ga ook even meedenken. Ik heb vorige keer van hem een minitials ketting met initiaal van de naam van ons kindje gekregen. Ik weet dat hij liever echt geen duur cadeau heeft. Dus moet er even goed over nadenken 😁 De boxen van Hip en Mama box zijn inderdaad heel leuk. Zelf heb ik de boekjes over liefste papa enzo al in huis. Of dezelfde sneakers in mini en groot. Vind ik ook een leuk idee 😁

3 jaar geleden

Ik heb mijn man bij onze vorige zoon een speciale fles wiskey cadeau gedaan. Hij is verzamelaar. Dat ga ik na deze bevalling ook weer doen. Hij bewaard ze voor later, als de Kids dan oud genoeg zijn samen de fles te openen.

3 jaar geleden

Reactie op Dv85

Ik heb mijn man bij onze vorige zoon een speciale fles wiskey cadeau gedaan ...
Heb ik ook gedaan. Omdat ik een spoedkeizersnede had, waren m’n dochtertje en ik sterk afhankelijk van m’n man de eerste periode. Ik kon toen ook niet in woorden uitdrukken hóe blij ik met hem was. Mijn man drinkt whisky en heb toen voor zijn verjaardag (3 maanden na de geboorte) een special edition gekocht van een goeie whisky die een handgeschilderd Chinees sterrenbeeld had van het geboortejaar. Het is een fles waar hij af en toe een glaasje van neemt en de fles ziet er mooi uit dus ik denk dat het altijd wel zal bewaren.

3 jaar geleden

Ik heb mijn man deze gegeven. Is wel een boek, maar meer in checklist vorm, niet echt om stukken te lezen. Vind hem zelf echt geinig https://www.bol.com/nl/nl/p/f-ck-it-list-book-voor-papa-s/9300000011116505/

3 jaar geleden

Ik zat te denken aan iets laten graveren. Maar ik ben bang dat als onze spr ...
Hm dit doet me denken aan een sleutelhanger laten maken met de afbeelding van ons geboortebord. Wellicht op de achterkant de naam en geboortedatum gegraveerd. Dat kan heel leuk zijn