16 Reacties

één jaar geleden

Ik zou zelf een dik campingmatras aanschaffen i.p.v. de dunne te gebruiken.

één jaar geleden

Ga je met de auto? Eigen matras van de ledikant mee nemen. Doen wij ook altijd

één jaar geleden

Extra matrassen willen wij niet. Dit wordt afgeraden ivm slaapveiligheid.

één jaar geleden

Reactie op Earrebarre92

Extra matrassen willen wij niet. Dit wordt afgeraden ivm slaapveiligheid.
Maar als je een dik campingmatras gebruikt is dat toch niet extra?

één jaar geleden

Wij hebben een matrasje op maat laten maken. Omdat het oude campingbedje van mijn man is. Er lag een heel dun matrasje in en dat leek ons niet lekker liggen.

één jaar geleden

Reactie op Earrebarre92

Extra matrassen willen wij niet. Dit wordt afgeraden ivm slaapveiligheid.
Gewoon het matras van de babyledikant kan je in het bedje leggen. Is dezelfde maat. En je kindje zal het fijn vinden om op zijn eigen matras te liggen

één jaar geleden

Hier doen we ook altijd het eigen matrasje van het ledikant erin. Ook op vakantie 😊

één jaar geleden

https://www.consumentenbond.nl/campingbedje/extra-matras-extra-risico

één jaar geleden

https://www.kinderopvangtotaal.nl/wees-alert-op-gebruik-campingbedjes-1682007w/

één jaar geleden

Ik snap het en zie het heel veel om mij heen hoor en heb ook zelf nog nooit verhalen gehoord dat het mis ging. Maar deze moeder vindt het een fijner gevoel als het zo veilig mogelijk is. Helemaal omdat wij een hele beweeglijke baby hebben. Maar iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Ik was benieuwd of er meer moeders waren die puur alleen het campingbedmatras gebruikten.

één jaar geleden

Reactie op Kristy1104

Maar als je een dik campingmatras gebruikt is dat toch niet extra?
Ja, dat is al extra.

één jaar geleden

Wij zijn uiteindelijk voor de deryan peutertent gegaan dan zit het matrasje er onder en bij extra accessoires verkopen ze ook herfst / winter dingen waaronder ook warmte dekentjes voor over het matras

één jaar geleden

Geen ervaring, maar misschien kun je zoiets doen: - bed voorverwarmen met kruiken - onder het bed het goed isoleren met zeil, zodat er geen tocht van onder komt, eventueel zelfs een dikke deken eronder (maar dus wel echt onder het hele bed, niet onder het matras Niet helemaal duidelijk in je post, maar ga je kamperen?

één jaar geleden

Reactie op Hejsan

Geen ervaring, maar misschien kun je zoiets doen: - bed voorverwarmen met k ...
Nee hoor. We zitten in een huisje.

één jaar geleden

Reactie op Earrebarre92

Nee hoor. We zitten in een huisje.
Ohh dan lijkt het me prima. Wij hebben dat pas ook gedaan en het ging goed. Dus een hoeslaken over met matje van het campingbedje en verder een dikke slaapzak.