10 Reacties

3 jaar geleden

Leg 't hoofdeinde van haar bedje iets hoger door middel van handdoeken bijvoorbeeld, neuspeertje aanschaffen en neusje leegpompen voor de fles. Vinden ze niet fijn, maar werkt super. Neusspray maakt op ten duur meer kapot.

3 jaar geleden

Onze dochter is nu 8 weken en heeft hetzelfde. Neuspeertje gebruik ik vaak 4 keer per dag. Vaak halverwege de fles. Dan is ze redelijk kalm en dan krijg ik her het beste voor elkaar. Verder zeggen ze bij ons ook gewoon dat je het moet accepteren.....

3 jaar geleden

Zoutoplossing sprayen, paar minuten laten inwerken en uit zuigen met zo'n zuigertje van Otrivin werkt hier heel goed. Als het te vaak is probeer ik zonder neusspray uit te zuigen. In het begin gilde ze alles bij elkaar, tegenwoordig is ze er vrij rustig onder.

3 jaar geleden

En het hoofdeinde van het matras omhoog?

3 jaar geleden

Reactie op Thirzax

En het hoofdeinde van het matras omhoog?
Ja ik heb de co sleeper in reflux stand staan maar toch lijkt ze nog last te hebben

3 jaar geleden

Is je baby niet gewoon allergisch voor stof oid? Een gesneden ui onder het bedje zetten helpt ook goed om vrijer te ademen, maar als je baby nog bij jullie op de kamer slaapt meurt het voor jullie ook wel erg..

3 jaar geleden

Is je baby niet gewoon allergisch voor stof oid? Een gesneden ui onder het ...
Ja dat zat ik ook te denken maar volgens onze huisarts kunnen baby's nog niet echt allergisch zijn voor iets (behalve koemelk) daarom was ik benieuwd of mensen die verhaal herkennen en wat het uiteindelijk was :)

3 jaar geleden

Hier ook al 10 weken een stront verkouden baby, s’ nachts echt ademnood soms. Ligt hard te maaien met dr armpjes en naar lucht te happen. Wat we ook doen, niets lijkt te helpen. Sinds 3 weken hoest ze ook, veel last van slijm. Huisarts en cb zeggen tja afwachten en overheen groeien. Tis virus na virus, ben het inmiddels zo zat!

3 jaar geleden

ik volg even. Werkt zo'n neuspeertje/uitzuigertje otrivin ook als je het snot/slijm niet ziet zitten ? maar dus wat verder weg zit? mijn mannetje ook verkouden, niezen en hoesten zo zielig

3 jaar geleden

Wat wij merken is dat het na een zoutoplossing neusspoeling een paar dagen veel beter gaat met ademen. Meteen ook met een neuspeertje zoveel mogelijk eruit zuigen en we hebben een heel blij mannetje. Tot het na een paar dagen weer wat voller zit, maar dan herhalen we wat we doen. Hier helpt t goed in elk geval!