7 Reacties

8 maanden geleden

Wat vervelend! Ik heb het ook gehad.. Bijna 10 weken aan een stuk elke keer weer iets! Ben uiteindelijk extra vitamines gaan slikken: C, zink, magnesium naast mijn zwangerschaps tablet. s Sindsdien lijkt het wel beter te gaan. Kan ook toeval zijn natuurlijk 🤭

8 maanden geleden

Heeel herkenbaar. Precies hetzelfde hier! Uitzitten, denk ik maar. En tijd voor mooi weer

8 maanden geleden

Ik pak ook veel mee, mijn dochter is ook af en aan ziek. Ik slik ook extra vitamines en mineralen etc (magnesium, zink, probiotica en vitamine D). Probeer voldoende te slapen. Mijn ouders slikken echinaforce van dr. Vogel en beweren nooit meer ziek te zijn sinds ze het nemen. Zelf nog niet geprobeerd. Meer dan dan voldoende bewegen, buitenlucht, slapen en gezond eten kan je niet doen.

8 maanden geleden

Jaa ik ga toch ook nog maar eens goed naar extra vitamientjes kijken! Bedankt voor de reacties!

8 maanden geleden

hier ook vanaf dat die naar de opvang gaat, word er gestoord van. dokter ook gebeld maar die zegt doodleuk dat het gewoon pech is en je er niks aan kan doe . slik ook multi vitamine, slaap 9vd 10 keer goed, eet ook aardig gezond...ooit word het beter zegge ze maar kan jaren duren

8 maanden geleden

Hier precies zo. Sinds september heb ik me amper fit gevoeld. Pak alles op. Meerdere verkoudheden gehad, spugen, koorts, corona, voorhoofdholte ontsteking en ga zo maar door. Het vervelendste is dat ik met alles ga hoesten. Dus ik hoest al 5mnd. Daarnaast slaap ik door het hoesten slecht. Al meerdere dingen getest maar alles is goed. Dokter zegt idd ook je hebt pech dat je alles oppakt van de kids. Geen doen dit.

8 maanden geleden

Helaas hier ook al sinds begin oktober continu kwakkelen, zowel m'n dochter als ik.. alles meegepakt; 2x buikgriep (wat is dat heftig!! Spugen en op het toilet zitten tegelijkertijd) veel koorts, hoofdpijn, lamlendig, laag in energie en verkouden. Heb ook bloed laten onderzoeken van mezelf bij de HA en die zegt dat alles goed is, behalve m'n vitamine D. Heb dus extra vitD en probeer me maar te bedenken dat dit er bijhoort en we erdoorheen moeten.. leuk is echt anders, ben wel klaar met virus nummer 100. 🤣 M'n schoonzusje werk in het KDV en die gaf aan dat dit normaal is en tegen de tijd dat de kleintjes naar school gaan het echt beter wordt. Voordeel is dan weer dat ze tegen die tijd niet veel missen van school. Maargoed, hebben we nu niks aan haha. Sterkte ermee!