3 Reacties

4 maanden geleden

Ja wij hebben hem, hij is fijn, en weegt relatief weinig, erg blij mee. Is bijv meegeweest op vakantie en we hebben hem ook voor de op de fiets

4 maanden geleden

Ik heb hem ook, wij hebben 1 auto en wilde een die op de fiets mee kan. Deze kan makkelijk mee en bevalt super. Als we écht gaan wandelen nemen we de kinderwagen nog mee. Die is natuurlijk wat comfortabeler

4 maanden geleden

Wij hebben die ook. Gekocht voor reizen een paar jaar geleden. Check even welke uitvoering het is. Voor reizen prima, maar wat ik echt niet ideaal vind is dat de zitting niet helemaal recht kan, en ook niet helemaal plat. Dus voor slapen is het niet gunstig, en voor de rest van de tijd hangt je kindje er een beetje in. Vind het ook een beetje een gammel ding. Maar het moet ook heel licht zijn dus dan krijg je dat. Dit was 2 jaar geleden. Ze hebben een nieuwer model wat duurder is en wat wel plat kan. Weet niet of dat ook de Libelle is of dat die anders heet. Ik heb geen alternatief voor een reis formaat buggy, maar zou deze niet aanraden. Een andere goedkope buggy waar ik wél heel tevreden over ben, is die van Kinderkraft. Kan niet heel klein vouwen maar is qua zitcomfort echt top. Zit een dienblad in (handig voor uiteten) en is heel stevig.