17 Reacties

één jaar geleden

Slaapt ze in een draagzak lekker tegen je aan?

één jaar geleden

Onze zoon slaapt doorgaans ook niet in de kinderwagen, hij zit ook nog eens naast zijn zus van net 2. Maar toen we laatst met het gezin naar de dierentuin gingen heeft hij eigenlijk helemaal uit zichzelf zijn eigen ritme gevolgd en is hij twee keer in slaap gevallen voor een uurtje. We hebben het gewoon laten gebeuren en maar gezien hoe het liep, en het liep dus fantastisch!

één jaar geleden

Ik lees graag even mee. Hier hetzelfde en gaan ook volgende week zondag naar de dierentuin. Zaten hier ook al over in!

één jaar geleden

Hier slaapt ze ook niet in de wagen, maar wel aan de borst in mijn armen. Misschien kan je rond slaaptijd in een restaurantje wachten samen met je dochter en later weer aansluiten bij de rest?

één jaar geleden

Reactie op devinfaken

Slaapt ze in een draagzak lekker tegen je aan?
Nooit geprobeerd eigenlijk. Heb wel draagzak dus zou het kunnen meenemen.

één jaar geleden

Reactie op Blueyfamilyof5

Onze zoon slaapt doorgaans ook niet in de kinderwagen, hij zit ook nog eens ...
Wat fijn dat dat eigenlijk van zelf ging. Hoop dat ze inderdaad in ieder geval 1 of 2 slaapjes doet van uurtje Ofzo.

één jaar geleden

Hier ook wel paar uitjes gehad afgelopen weken! Eigenlijk alles op de beloop gelaten. In de wagen/buggy mee en draagzak mee. Maar had de draagzak niet nodig: uiteindelijk echt echt wel moe en valt ze uit zichzelf zonder morren in slaap in de wagen :) Het is uitproberen.. maar hier gaat het prima! Slaapjes zijn alleen later en korter maar daardoor maakt ze weer heerlijk lange nachten 🤣🤣

één jaar geleden

Wij zijn vandaag geweest en dachten ‘we zien wel’. Als hij duidelijk moe werd gewoon de stoel in ligstand gezet, kap helemaal dicht zodat hij ook even geen prikkels had en hop hij sliep 👍🏼.

één jaar geleden

Ik scherm de kinderwagen af door een grote hydrofiele doek of jas erover te hangen (uiteraard met genoeg lucht erdoorheen), de wagen helemaal plat te leggen en lekker een dekentje om hem heen te wikkelen. Dan slaapt hij prima in de wagen!

één jaar geleden

Bij ons slaapt ze niet meer in kinderwagen ofzo. Wij zijn gaan rijden tijdens haar dutje (ze slaapt dan in auto). Vervolgens 3.5 uur in het park geweest. Ze vond het geweldig! Daarna hadden we het gezien en viel ze als een blok in slaap in de auto. Normaal houdt ze het maar 2 a 3 uur vol, dus ze had veel te bekijken :) 😀

één jaar geleden

Wij zijn gisteren naar de dierentuin geweest met de familie. Was erg gezellig. Snap dat je je zorgen maakt over de slaapjes. Onze dochter van 7 maanden had nog nooit geslapen in de buggy maar uiteindelijk heeft ze zich overgeven en ruim een half uur geslapen. Wat natuurlijk erg weinig is. Ze was in de avond ook oververmoeid en ging lastig slapen maar ja, soms loopt het zo. Wel lekker de nacht door geslapen. Ik zou proberen het een beetje los te laten, zover mogelijk. Soms gaat het goed en soms wat minder goed. Ik had haar in de ochtend nog even een uurtje laten slapen tot half 10. Dan had ze dat alvast maar gehad. Daarnaast had ik wat extra fruithapjes meegenomen en mais vingers die vindt ze heel lekker\interessant . Ondanks het weinige slapen was het hier een positieve ervaring. Veel plezier!!

één jaar geleden

Reactie op Miezie

Wij zijn gisteren naar de dierentuin geweest met de familie. Was erg gezell ...
We waren trouwens weg van 9.45 tot 17.30 (incl reistijd) dus het was een lange dag! Was zelf wel helemaal kapot.

één jaar geleden

Wij gaan nog met vakantie maar gaan het een beetje loslaten. Wij gaan wel na zo'n uit dagje even een thuis dag inlassen zodat ze kan ontprikkelen en bijtanken.

één jaar geleden

Vooral niet druk om maken en los laten is mijn tip....Door alle indrukken valt ze waarschijnlijk echt wel een keertje in slaap...al is het korter dan je gewendt bent, dat is niet erg. Die van mij slaapt in de auto altijd erg goed, dus pakt vaak op de heen en terug weg de meeste slaap. In de wagen af en toe een klein dutje. Zorg vooral dat je haar voedingschema zoveel mogelijk aanhoudt en neem de slaapjes voor lief.... Met een dagje weg neem ik ook altijd de draagzak mee, al is dat meer zodat ik voor haar kan afwisselen in houding/omgeving. Het wordt vast een leuk uitje! In ieder geval genoeg te zien en genoeg familie om je heen die haar kunnen vermaken. Komt echt goed. Have fun!

één jaar geleden

Dank voor alle reactie, we gaan het inderdaad voor die dag gewoon los laten en genoeg eten en drinken meenemen dan komt het vast goed 😊

één jaar geleden

Ons zoontje slaapt echt heel fijn in de Tula draagzak! Wanneer hij moe is doen we hem erin en hop hij slaapt, zo kunnen we een hele dag op stap, kinderwagen zelf doet die niet, teveel te bekijken:)

één jaar geleden

Wij zijn vorige week naar de dierentuin geweest, onze zoon is 8 maanden ! Heeft het super goed gedaan, Maar kwa slaapjes maar 2x 25 min geslapen in de kinderwagen 😅 Hij vond het veel te leuk en was absoluut niet huilerig etc ! Normale tijd naar bed gebracht savonds en wat wij merkte is dat hij de dag erop echt mega veel sliep ! 3 uur bij het ochtend slaapje, 4 uur smiddags en voor het eten 1,5 uur nog !