5 Reacties

13 dagen geleden

Ze deelden laatst ook echt stomme informatie over dat vaders toch écht niet zo goed zijn in wakker worden van huiltjes als moeders. Dat is ook achterhaalt en behoudt alleen maar het narratief dat vrouwen er "beter" in zijn. Strontvervelend

12 dagen geleden

Als ik reacties lees van moeders is dit wel echt zo ;(

12 dagen geleden

Reactie op Wao

Als ik reacties lees van moeders is dit wel echt zo ;(
Dat is vaak ook zo, dat is omdat moeders meer tijd spenderen met kind. Omdat zij 12 weken thuis zijn versus 1 of 6 tegenover vaders. Maar als vaders evenveel zorg dragen en evenveel tijd spenderen met kind is dat helemaal niet meer zo.

5 dagen geleden

Liefde van een moeder zegt vooral liefde geven toch? Maar denk als je al maanden slaap tekort hebt dat je een oplossing nodig hebt, dan werkt dit misschien toch beter?

5 dagen geleden

Hoi! Bedankt voor de feedback. Dit wordt altijd gewaardeerd. Ik zal het doorgeven aan de redactie en kijken of zij nog achter deze informatie staan of niet. Volgende keer kan je dit het beste doorgeven in het feedback-topic of via de mail. Daar zien we het sneller dan tussen de 100.000'en topics op dit forum :-) Daarnaast zie ik hier dat het niet zou kloppen dat mannen minder snel wakker worden van de huil van hun baby. De onderzoeken die wij kennen ondersteunen dit, dus als je ander wetenschappelijk onderzoek kent die dit tegenspreekt, ontvangen wij dit graag. Dat het kan groeien als de vader meer betrokken is bij de verzorging van het kind, is inderdaad zo. Maar dat is niet wat jij nu stelt. Ik hoor dat dus graag! Groeten, Roos