9 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar! Zoontje heeft het gehad toen we op vakantie waren.😅 Veel huilen en twee nachten ieder uur wakker en ook weer flink huilen... zo zielig. Gelukkig duurde het vele huilen maar een dag of 2. Na ongeveer 5 dagen was het weer over

één jaar geleden

Reactie op Ilona-

Herkenbaar! Zoontje heeft het gehad toen we op vakantie waren.😅 Veel huile ...
Dan zijn we op de helft🙈 hoop dat ze snel zich zelf word🙈

één jaar geleden

Succes!🍀😄

één jaar geleden

Reactie op Ilona-

Succes!🍀😄
Dankjewel🤣

één jaar geleden

Wij vorige week gehad, op maandag ineens 40 graden koorts accuut plus oorontsteking en 3 tanden die door kwamen. Echt super sneu voor die kleintjes koorts duurde 3 dagen daarna zakte hij ineens naar 36 graden daarna gelijk weer warm aangekleed en pas na 7 dagen was ze weer een beetje haar zelf. Veel liefde en knuffels snap dat het super moeilijk is en ook vooral zielig maar komt goed 😘

één jaar geleden

Reactie op Ilona-

Herkenbaar! Zoontje heeft het gehad toen we op vakantie waren.😅 Veel huile ...
Wij ook precies het zelfde!😅

één jaar geleden

Wij ook nu. Mn zoontje wil ook niks eten en erger nog, bijna niet drinken. Voor het eerst ben ik echt ongeduldig met hem omdat ik zo graag wil dat hij goed drinkt. Gelukkig gaat het volgens de huisarts nu nog goed.

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft t 2 weken geleden gehad. 3 dagen koorts. Tot bijna 40.0. Huilen. Bleef wel eten en drinken. Na 3 dagen zakte hij naar 36. Toen kwamen rode vlekjes op z n romp/ borst , en voelde hij zich een stuk beter. Nu helaas erg verkouden en weer koorts😞

één jaar geleden

Ach zo sneu hè, voor de kleine en paps en mams, overlevingsmodus aan. Wij deden continu paracetamol geven, zodat hij zich ietsje beter voelde. Dat hielp hier wel