259 Reacties

茅茅n jaar geleden

Onze dochter Flore, geheel onverwachte geboren met 34+3 op 26-10-22 om 06.05 ze woog 2600 gram en doet het voor haar termijn gelukkig bizar goed 馃き

茅茅n jaar geleden

Hi allemaal, Ik begrijp dat er behoefte is om te kletsen en elkaar vragen te stellen of je felicitaties uit te spreken , maar graag in dit topic alleen reageren met een hartje. Op deze manier blijft dit een topic met alleen foto's en info over de pasgeboren wolkjes馃挋馃挆. Alvast allemaal van harte gefeliciteerd names het 24baby team. Liefs, Jaleesa |Moderator

茅茅n jaar geleden

Na langdurig gebroken vliezen met 32 weken is met 33+2 op 30-10-2022 onze prachtige dochter June met een keizersnede geboren. Ze doet het fantastisch voor haar termijn 鉂わ笍 ze weegt 2040 gram.

茅茅n jaar geleden

Afgelopen nacht is iets voor middernacht onze zoon Mats geboren met 34+3 馃挋 hij weegt 2300 gram en doet het supergoed voor zijn termijn! Hij heeft ons verrast, maar we zijn zoo verliefd 馃グ

茅茅n jaar geleden

Op maandag ochtend 07-11 om 9.57 is na een vrij vlotte bevalling onverwachts onze zoon Sam geboren met precies 34 weken en hij weegt 2185gram馃挋 Gelukkig doet Sam het super goed鉂わ笍馃挋

茅茅n jaar geleden

09-11 om 00:33 is onze zoon Logan geboren met 36+5馃挋 Hij weegt 3230 gram en doet het super goed 馃槏

茅茅n jaar geleden

Iza, geboren op 6-11-2022 na een bevalling van 2,5 uur met 36+3. Ze weegt 2170 gram en bleek wat kleiner dan verwacht, maar ze doet heel hard haar best om te groeien en zelf te drinken.. 馃挄

茅茅n jaar geleden

Bodhi & Lucas. Geboren op 31-11-2022 met 35+0. Bodhi weegt 2394 gram en Lucas 1914 gram... Spontaan braken snachts mijn vliezen van Bodhi en dag later waren ze er. Iets eerder dan verwacht, maar ze doen het super. Groeien goed en drinken goed 馃挋 馃挋

茅茅n jaar geleden

Eigenlijk uitgerekend op 9 december maar 10 november om 22.32 uur met een geboortegewicht van 3340 gram was ze er al; Lijdia Rosalie roepnaam Rosalie. Na wat vochtverlies op woensdag 9 november toch maar geveld en kwamen er achter dat het vruchtwater was en dus volgende dag ingeleid en kunnen dus nu al genieten van ons meisje!馃グ

茅茅n jaar geleden

Uitgerekend op 24 dec, maar onze kleine meid dacht vannacht laat ik me eigen eens voor komen stellen馃き ze is geboren met 34 weekjes en weegt 2230 gram. Zij heet Tess馃挄 om 21:00 uur braken mijn vliezen en om 04:41 is Tess geboren. Het was opzich een snelle bevalling alleen de rug wee毛n waren geen pretje.. Tess ligt in de couveuse maar doet het goed ze krijgt alleen sondevoeding dus hopen dat ons kleine meisje het goed blijft doen en gauw mee naar huis mag馃檹

茅茅n jaar geleden

Miley Emily 馃挅 Geboren op 12-11-2022 met 37+1 weken 15:36 is ze geboren 2536 gram 43cm Wij mochten gelijk naar huis na de geboorte van onze dochter 馃グ

茅茅n jaar geleden

James Milan 馃挋 Geboren op 11-11-2022 met 32 weken. Ik kreeg snachts uit het niets wee毛n. Verloskundige kwam langs en toen had ik 2 cm ontsluiting. Snel naar het AMC ziekenhuis. Daar aangekomen al 9 cm ontsluiting. Met 3 persweeen was hij er al! We zijn enorm geschrokken, maar naar omstandigheden gaat het goed. Hij ligt nog op de IC en krijgt zuurstof en sondevoeding. Hopelijk gaat het snel beter met hem, maar het komt goed 馃檹馃徎

茅茅n jaar geleden

Reactie op Ananda K

James Milan 馃挋 Geboren op 11-11-2022 met 32 weken. Ik kreeg snachts uit het ...
Hier nog een foto van James. Gewicht bij geboorte was 2200 gram

茅茅n jaar geleden

Fallon 馃挆 Geboren bij 30+4 met 1500gram. Ik ging voor een extra check up om op vakantie te gaan dit was 26-09 ,waar ze er toen achter kwamen dat mijn baarmoedermond in rap tempo kromp. Met spoed naar het AMC longrijping gekregen en ze moest blijven zitten tot 19:00 28-09-22. Om 20:40 begon het te rommelen op de 28-09 , 21:35 vliezen gebroken en 5cm ontsluiting. 22:25 volledige ontsluiting en 22:40 was lieve kleine Fallon geboren op 28-09-22. Momenteel verblijven wij nog steeds in het ziekenhuis maar weegt ze ondertussen al 2920gram en maakt het super goed. 馃挭馃徏

茅茅n jaar geleden

Louise geboren op 15 november 2kg 170 en 45 cm. Op 36 +1 geboren met keizersnede. Placenta werkte niet meer voldoende. Voorlopig nog wat zuurstof. Maar voor de rest doet ze het goed. Ligt op neonatologie Antwerpen.

茅茅n jaar geleden

Meri 馃挄 Geboren met 37+5 (uitgerekend 2 dec) 16 november l 2975 Gram l 08:16 uur Na het avondeten al wat kramp, om 11 uur savonds braken mn vliezen net toen ik het ziekenhuis belde. Eerste keer teruggestuurd naar huis want het zou nog lang duren We waren nog maar net thuis of we konden alweer omdraaien. Flinke wee毛nstorm gehad, morphinepomp hielp gelukkig goed. Uiteindelijk durfde ik niet meer te persen omdat dan de pomp uit zou gaan 馃ぃ maar het was gelukt na 20 minuutjes was ze er al鈽猴笍 geen hechtingen niks gelukkig!

茅茅n jaar geleden

Onze lieve Novin, geboren op 12-11 met 37+4 馃挋. Nadat er met 35 weken zwangerschapscholestase was geconstateerd, en mijn waardes met 37 weken ineens extreem hoog waren, heb ik een ballonnetje gekregen op 10 november en is de kleine man uiteindelijk 2 dagen later geboren. Ik was best een beetje bang voor de kracht van wee毛nopwekkers maar dit verliep gelukkig heel geleidelijk. Uiteindelijk heb ik een super mooie badbevalling gehad. Heerlijk om hem nu bij ons te hebben, de kraamtranen vloeien rijkelijk 馃槉馃グ! #trots

茅茅n jaar geleden

Ons meisje heet No茅lie en is geboren op 17 nov 2022. Een paar weekjes vroeger dan gepland (37w4), maar wel heel toevallig op onze relatieverjaardag. 馃グ We moesten 16 nov 麓s avonds binnenkomen vanwege een groeistop en ze is geboren op 4h tijd dankzij een hormoonpilletje om de arbeid op te starten, ging echt allemaal heel snel. Voorlopig is het afwachten om te zien wanneer ze naar huis mag, maar het enige dat eigenlijk ontbreekt is een beetje lengte en gewicht. 馃槏 Voor de rest was ze helemaal af.

茅茅n jaar geleden

Nora 馃挒 geboren op 16/11/2022 (37+1) met een super vlotte natuurlijke stuitbevalling. Dezelfde dag lekker naar huis!

茅茅n jaar geleden

Morris geboren op 17-11 na een zwangerschap van 34+4 dagen. Hij doet het zo goed, krijgt alleen sonde voeding en drinkt soms al een beetje uit de borst馃挋