35 Reacties

10 maanden geleden

Hoe bedoel je “laat hem geregeld in de auto staan” ?

10 maanden geleden

Hier zit hij al maanden in de autostoel, die kan kantelen. Zou zeggen: bespaar je rug en doe het gewoon

10 maanden geleden

Mijn dochter van 22 december, zit al een hele tijd in een autostoeltje!

10 maanden geleden

Hier al een aantal maanden in een autostoel 🙈 wij waren dat gesjouw ook zat en haalde onze lieveling er ook uit..

10 maanden geleden

Reactie op geenidee20

Hoe bedoel je “laat hem geregeld in de auto staan” ?
Kind eruit, maxi laten staan 🤣

10 maanden geleden

Dochter van 24 dec zit al zeker twee maanden in de autostoel, was dat gesjouw ook zat. Maar nu ook 34 weken zwanger alweer 😅

10 maanden geleden

Reactie op Wendyxoxo

Kind eruit, maxi laten staan 🤣
Ah zo😂😂 Jaa dacht al haha

10 maanden geleden

Ons zoontje was bijna 7 maanden toen we een vervolg stoel gingen gebruiken. Hier waren we het gesjouw ook zat en scheelt een hoop voor mijn rug!😅

10 maanden geleden

Wij hebben onze dochter ook pas sinds vorig weekend in een auto stoel! Wij hebben 1 van maxi cosi die 360 graden kan draaien. Ze kan daar in tot ongeveer 4 jaar. Hij kan ook een beetje liggend , de stoel. Echt een top ding

10 maanden geleden

Hij is wel iso fix. De base zit er aan vast dus je hoeft niet en de base en de stoel aanteschaffen ( scheelt weer geld )

10 maanden geleden

.

10 maanden geleden

Onze zoon is ook van 31 december. Hij zit sinds afgelopen week ook in de autostoel

10 maanden geleden

Snap die vroege overstap nooit zo goed. Hier nog lekker in de maxi cosi. Ideaal ook met boodschappen en wisselen van auto. Voorlopig zit ze hier nog wel in de maxi. Oudste heeft er tot ruim 1,5 ingezeten. Sws heb ik nog 2 autostoelen groep 1 staan van mijn oudste. Die zijn van voor isize dus vanaf 9kg. Dat weegt ze ook nog niet.

10 maanden geleden

Bij ons zit ze nog in de maxicosi zodra ze 1 jaar is is het vroeg genoeg om naar de volgende autostoel overtestappen. Stel ze is ervoor die tijd uitgegroeid is het een ander verhaal maar anders zo lang mogelijk in de maxicosi.

10 maanden geleden

Mijn dochter van 12-12-22 zit al sinds de zomer in een autostoel. Wel eentje die je 360gr kan draaien en met ligstand en zitje voor pasgeborene. In deze stoel mocht ze dus al zitten vanaf haar geboorte. Het pasgeborene zitje heb ik er 2 maanden geleden uit gedaan omdat zij al sinds 7maanden zelfstandig kan zitten

10 maanden geleden

Hier wel naar een autostoel die ook geschikt is voor pas geborenen. Kan in ligstand en achteruit ook. Ik was dat gesjouw ook een beetje zat en deze auto stoel was van de oudste. Heb voor hem een nieuwe aangeschaft voor peuters😊

10 maanden geleden

Bij ons staat de maxicosi altijd in de auto, ik zelf doe alles met de kleine op de fiets. Hebben een buggy dus nooit gesjouw met de maxicosi. Ze blijft er voorlopig nog even in tot ze er uit gegroeid is.🤣

10 maanden geleden

Wij hebben in sept een 360 auto stoel met ligstand gekocht voor vast in onze auto maar stel we gaan met oma of met een andere auto neem ik makkelijk de maxi Cosi mee tot ze eruit groeit

10 maanden geleden

Hier zo lang mogelijk in de maxicosi gehouden maar het ging echt niet meer. Haar beentjes stonden al tegen de achterbank omhoog. Nu wel een autostoel gekocht die ook voor pasgeborenen kan. Van 0-4 jaar. Ze rijdt nu nog achteruit mee en vanaf 15 maanden mag zo vooruit mee rijden. Ze zit alleen veel mooier en lekkerder in de stoel. Nu geen gekrijs meer 😅😉

10 maanden geleden

Onze dochter van nu 11 maanden kan al van 6 mnd zelf zitten. We hebben haar met 8 maanden in een grotere stoel gezet (i.o.m. CB) Wel hebben wij een stoel die in een ligstand kan en tot nu toe zetten we de stoel altijd in deze stand.