35 Reacties

10 maanden geleden

Hier dochter van 29 december. Zit nog in de maxi cosi, maar haal haar er altijd uit en laat de maxi cosi in de auto staan. Willen ook een vervolgacties, maar wacht even tot black friday! Wie weet is de stoel die ik op t oog heb dan nog goedkoper 😌

10 maanden geleden

Reactie op December_22

Hier dochter van 29 december. Zit nog in de maxi cosi, maar haal haar er al ...
Ik zie nu pas dat m’n autocorrect ‘vervolgacties’ heeft gemaakt van ‘vervolgstoel’ 😂

10 maanden geleden

Sinds vorige week een autostoel van Titanium baby. Fijne prijs en goede kwaliteit. 😊

10 maanden geleden

Mijn dochter is van 1 december en zit sinds 2 maanden ongeveer in de 2 way Pearl. Toen kon ze goed stevig zitten en zelf in zit komen.

10 maanden geleden

Al heel erg optijd met 8 maand in de maxi cosi axxis stoel

10 maanden geleden

Wij gebruiken nu ook de autostoel, maar ook de maxi cosi nog omdat we (nog) 2 auto's hebben. Erg fijne stoel de nova baby! Vervoeren jullie je kindje dan ook al voorwaarts of achterwaarts?

10 maanden geleden

Mijn zoontje zit al een paar maanden in een vervolgstoel die kan kantelen. Z’n benen zaten echt opgepropt in de Maxicosi en met 2 cm extra zou hij al met z’n hoofd eruit steken.

10 maanden geleden

Reactie op Ambermartensx

Wij gebruiken nu ook de autostoel, maar ook de maxi cosi nog omdat we (nog) ...
Achterwaarts. Dit wordt geadviseerd tot iig 15 maanden.

10 maanden geleden

Toevallig afgelopen weekend de autostoel in de auto gezet! Onze babys worden groot🥹

10 maanden geleden

Reactie op Col22

Snap die vroege overstap nooit zo goed. Hier nog lekker in de maxi cosi. Id ...
9 kilo is ook nog vrij licht onze zoon weegt al bijna 12 kilo.. dus dat jij het niet begrijpt dat kan, maar ieder kind is anders.. wij hebben overigens in beide autos een autostoel dus als ik heb breng kan mijn partner hem ophalen zonder problemen, omdat we beide voorzien zijn van een autostoel in onze auto 🥰

10 maanden geleden

Reactie op Njoy1991

9 kilo is ook nog vrij licht onze zoon weegt al bijna 12 kilo.. dus dat jij ...
Precies dit. Wij hebben ook zo'n kleine grote man van ruim 11 kilo en een maatje 86. Die ga je niet eens meer normaal in de maxi krijgen en voor je eigen rug is het ook niet al te best.🙈🤭 Onze dochter was er ook al ruim voor haar 1e jaar uitgegroeid. Ieder kind is anders idd.😉

10 maanden geleden

Mijn dochter past niet meer in de maxicosi. Die is tot 75 cm of 13 kilo en ze is nu bijna 75 cm en bijna 9 kilo. Ze kwam net met haar hoofdje boven de bovenrand uit. Ik vond het ook niet meer handig met haar erin en eruit halen. We lieten de maxicosi altijd in de auto en dan moest ik haar er zo tussen proppen of eerst de maxicosi eruit. Nu hebben we een 360 stoeltje zodat ze nog wel achteruit vervoerd kan worden.

10 maanden geleden

Reactie op Col22

Snap die vroege overstap nooit zo goed. Hier nog lekker in de maxi cosi. Id ...
Voor ons was de, in jouw ogen “vroege” overstap ook omdat het gesjouw met die maxicosi een gedoe werd. Ze kan sinds dat ze kan zitten ook in de kleine buggy en hoeft de grote kinderwagen niet meer mee achter in de kofferbak. Daarnaast zijn er autostoeltjes die ook vanaf 3 maanden oid kunnen, met een verkleinstuk erin. Wij hebben nu al een paar maanden een autostoel, eentje die je zo kan draaien. Dat is voor onze kleine druktemaakster echt een must!

10 maanden geleden

Hier nog maxicosi. Heb cybex op isofix die je dus gemakkelijk kan draaien. Maxicosi blijft dus gwn in de wagen staan. Dus hetzelfde principe als autostoel 😆 k ga wel eentje proberen kopen met black friday.

10 maanden geleden

Onze dochter is van 1 januari 2023 en zit al een maand in een maxicosi autostoeltje. Echt prima. Bijna dezelfde vorm als een maxicosi, maar ze ziet veel meer en dus de autoritten veel prettiger voor haar en dus ook voor ons. Ze slaapt er ook prima in in de slaapstand