7 Reacties

3 jaar geleden

Ik herken je gevoel, dit had ik ook bij ons eerste kindje. Tip voor de volgende keer, neem koude licht natte washandjes mee in een boterhammenzakje zodat je die er direct op kan doen na de prikjes. Zetpil van te voren, niks plannen die dag en heel veel knuffelen. Heerlijk warm douchen voor het slapen gaan 's avonds en beentjes goed blijven bewegen in fietsbewegingen.馃槉

3 jaar geleden

H猫 dat lijkt me echt verschrikkelijk om te zien... het klinkt als koortsstuipen. Dan reageert het lijfje heftig op plots stijgende koorts. Je mag dan trouwens wel de ambulance bellen (al vind ik dat je echt supergoed hebt gehandeld!). Niet omdat de koortstuipen gevaarlijk zijn hoor, maar om uit te sluiten dat het iets anders is. Koortstuipen zijn niet perse gelinkt aan vaccinaties, maar wel aan plotselinge koorts. Sterkte!

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Ik herken je gevoel, dit had ik ook bij ons eerste kindje. Tip voor de volg ...
Ah super bedankt voor de tips dat ga ik zeker doen bij de 5 maanden prikjes , ik ben me dood geschrokken echt hoor! Hij is een hele drukke baby dus zn beentjes beweegt hij zelf heel goed gelukkig! 馃槝

3 jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

Ah super bedankt voor de tips dat ga ik zeker doen bij de 5 maanden prikjes ...
Ons zoontje en nu dochtertje hadden er daardoor echt minder last van, ik plan die dag echt niks. Ik probeer het zelf op de vrijdag te plannen, daarna heerlijk weekend met het gezin.

3 jaar geleden

Reactie op Bobbel

H猫 dat lijkt me echt verschrikkelijk om te zien... het klinkt als koortsstu ...
Ja ik moest echt huilen ik vond het zo erg om te zien mijn kleine babytje zo te zien! En normaal is hij een heel vrolijk kindje denk dat ik het gister daarom zo heftig vond. Ja ik wist niet wat ik moest doen dus heb gehandeld na mijn moederinstinct, maar ik ga vandaag wel even langs de huisarts gewoon even voor de zekerheid 馃槝

3 jaar geleden

Reactie op C hantal

Ons zoontje en nu dochtertje hadden er daardoor echt minder last van, ik pl ...
En haal je dan de pleistertjes er vanaf of leg je de washandjes op de pleisters?

3 jaar geleden

Reactie op MirandaRoyce261222

En haal je dan de pleistertjes er vanaf of leg je de washandjes op de pleis ...
De pleisters laat ik pas plakken na een paar minuten met de washandjes, dan de pleisters en knuffelen.