9 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon is ook niet kapot van groente. Toen zei het CB je mag het gewoon gaan mengen met koolhydraten en vlees/vis. Nu eet hij alles😂

één jaar geleden

Reactie op iiiertje

Onze zoon is ook niet kapot van groente. Toen zei het CB je mag het gewoon ...
Meng je dan alles door elkaar heen? Ik heb het al 2 keer gemengd met aardappelen maar ook dat weigert ze

één jaar geleden

Onze zoon weigert ook groente ineens🙈 maakt niet uit wat je ervan maakt, hij doet zijn hoofd naar achter en houd zijn mond stijf op elkaar. Toen ik hem gister spinazie aanbood at hij een beetje toen hij het zelf mocht doen, maar verder niet. Ga dat maar proberen straks. Hem zelf laten spelen met het eten😬

één jaar geleden

Reactie op Vlinder32

Onze zoon weigert ook groente ineens🙈 maakt niet uit wat je ervan maakt, h ...
Hij is ook 7 maanden

één jaar geleden

Mijn zoon van 7,5 maand is nooit dol op groente geweest. Nu meng ik het voorlopig met 100% appelmoes. Dan eet hij het wel 🤷‍♀️ Uiteindelijk ga ik het afbouwen zodat hij er geen appelmoes bij hoeft!

één jaar geleden

Reactie op stma067

Meng je dan alles door elkaar heen? Ik heb het al 2 keer gemengd met aardap ...
Alleen met aardappelen weigerde onze zoon ook. Nu met vlees/vis erbij eet hij ineens zo 200 gram naar binnen.

één jaar geleden

Dit had mijn dochter ook toen ze ruim 6 maanden was. Op advies van kinderarts eerst gemengd met appelmoes (ze was/is een enorme zoetekauw..) dit toen langzaam afgebouwd. En ze gaf aan dat het misschien zou helpen om het combineren met aardappelen/vlees of vis. Dit ging de eerste weken nog niet super. Maar ineens begon ze het te eten! Nu moet ik zeggen het is nog niet helemaal fantastisch maar ze eet nu de helft van de potjes leeg. Vers doen we op rapley methode en dit werkt tot toe goed. ☺️

één jaar geleden

Reactie op Vlinder32

Onze zoon weigert ook groente ineens🙈 maakt niet uit wat je ervan maakt, h ...
Oh goeie! Dat ga ik dan ook maar proberen haha

één jaar geleden

Reactie op Ceboel89

Dit had mijn dochter ook toen ze ruim 6 maanden was. Op advies van kinderar ...
Goed om te weten. Bedankt!