7 Reacties

9 maanden geleden

Jaa dat doet onze dochter al sinds ze 4,5 maand is. Toen wilde ze absoluut niet meer liggen in de kinderwagen. Toen nog even een mand gerekt om het zitje erop te zetten. Toen was het even prima, want toen had ze wat te zien. Na een paar weken was het zitje ook not done. Hier ook als ze eenmaal zit is het prima, maar ook maar voor even. Hier wil ze soms wel in de draagdoek, maar ook niet altijd.

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Jaa dat doet onze dochter al sinds ze 4,5 maand is. Toen wilde ze absoluut ...
Wij proberen voor afleiding te zoeken dmv boekjes, drinken, eten, liedjes zingen, etc

9 maanden geleden

Heb je er eentje met een zitje die naar voren of naar achteren kijkt? Misschien heeft het daar iets mee te maken? Lastig om jullie niet te zien in combinatie met verlatingsangst of juist behoefte om meer te zien en naar voren te kijken?

9 maanden geleden

Ja, hetzelfde hier. Heb altijd de draagzak bij me voor in het geval het echt niet gaat. Hoe meer afleiding, hoe meer kans van slagen, dat wek

9 maanden geleden

Reactie op MamaAnoukZ

Wij proberen voor afleiding te zoeken dmv boekjes, drinken, eten, liedjes z ...
Ja precies… echt afleiden idd. Maar echt het is een strijd pfff😆😅😅 alles is een fase denk ik maar

9 maanden geleden

Reactie op lvdee

Heb je er eentje met een zitje die naar voren of naar achteren kijkt? Missc ...
Kan beide! Ik dacht eerst ze wil meer zien dus draaien hem om. Dat ging even goed! Maar nu zijn we weer terug bij af haha 😅 het zal wel een fase zijn….. hoop ik maar

9 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Ja, hetzelfde hier. Heb altijd de draagzak bij me voor in het geval het ech ...
Slim! Ga ik ook maar doen. Idd afleiden….