5 Reacties

9 maanden geleden

Niet herkenbaar, maar… is ze ziek? Drinkt ze nog water? Let op uitdroging. Hopelijk gaat het eten snel weer beter!

9 maanden geleden

Herkenbaar. Dit heeft zeker zo'n 2 week aangehouden. Wilde amper de fles, geen eten. Dronk wel water. Inmiddels eet ze weer iets meer. Bieden haar wat vaker iets aan. Merk ook dat ze niet altijd trek heeft wanneer wij willen eten. Vandaag bij de lunch 2 happen brood. Daarna in een zakje op tafel gelegd. Na een uurtje kwam ze zelf met het zakje aan zodat ik hem kon open maken en at ze alles op. Probeer haar ook elke maaltijd iets te geven ze dat kent en sowieso opeet. Druiven is ze bijvoorbeeld gek op. Dus dan wat druifjes en ernaast brood of het avondeten. Zo krijgt ze altijd iets binnen. Wel eet ze minder, sommige dingen niet meer die ze eerder wel at. En vooral zachte dingen zoals binnenkant van het brood, havermout of rijst. Ook wel wat fruit, groente amper. Hebben inmiddels het idee dat ze tandjes krijgt en daarom slechter at. Flessen gaan er weer ruimschoots in!

9 maanden geleden

Reactie op Lotte248

Niet herkenbaar, maar… is ze ziek? Drinkt ze nog water? Let op uitdroging. ...
Dank voor je reactie! Nee daar lijkt het niet op. Toevallig gisteren dat ze ook wat minder dronk. We kijken het vandaag even aan. Vanochtend gelukkig de fles wel helemaal gedronken.

9 maanden geleden

Reactie op Vlindertje3

Herkenbaar. Dit heeft zeker zo'n 2 week aangehouden. Wilde amper de fles, g ...
Dankje voor je reactie! Fijn dat ze inmiddels weer wat meer eet. Het is gewoon een vervelend idee en wil niet dat ze te weinig binnen krijgt.. Slim om altijd iets ernaast te geven waar ze gek op is. Wij bieden ook wel constant iets aan. Maar het is echt alsof ze minder trek heeft. Het is ook niet dat ze verder zeurt omdat ze honger heeft. Had verwacht dat ze afgelopen nacht wel zou komen en trek zou hebben maar ze heeft de nacht gewoon doorgeslapen. Vanochtend de fles helemaal op. We kijken het even aan, als ze igg maar genoeg vocht ook binnen krijgen. En inderdaad, als ze honger hebben geven ze het zelf ook wel aan. Als we maar blijven aanbieden zodat het wel kan.

9 maanden geleden

Reactie op Nvddw

Dankje voor je reactie! Fijn dat ze inmiddels weer wat meer eet. Het is ge ...
Ik vond het ook wel gek hoor. Mijn dochter dronk en at ook zo weinig dat ik mij niet afvroeg of ze niet mega trek zou hebben. Maar ze was gewoon vrolijk en inderdaad ook niet zeuren om eten. Ik heb er op vertrouwt dat ze het zelf wel weet. Kan mij niet voorstellen dat ze zichzelf laat verhongeren. Hier is het inmiddels helemaal recht getrokken. Is weer van 30 ml melk voor het slapen naar ruim 180 ml gegaan. Zolang ze vrolijk zijn en genoeg plasluiers hebben is het vaak wel goed. Een kindje reguleert het zelf wel! Huisarts of CB bellen als je je zorgen maakt is altijd een goed idee. Al is het voor je eigen geruststelling 😀