7 Reacties

één maand geleden

Precies dit hebben wij nu ook al 2 dagen. Ook een dochtertje van bijna 2 haha. Is zwaar, even doorheen :/

één maand geleden

Schijnt rond 2 jaar nog een slaapregressie te zijn. Misschien kan dat het zijn! Succes 🙏

één maand geleden

Hier precies het zelfde. Mijn zoon werd op 22 oktober 2, en hij is ook sinds 2 dagen om de 20-30 minuten huilend wakker. Hij wilt dan meestal geen drinken of niets maar een paar rustige word, even een hand op hem en hij slaapt wel verder. Hij is nu 2 dagen ook best wel verkouden, eerst dacht ik ook dat het daardoor kwam. Mijn wel “fijn” om te lezen dat mijn gevoel klopt en dit is dus weer een fase waar wij doorheen moeten. 😮‍💨 Moet eerlijk zeggen het valt nu extra zwaar omdat ik 38 weken zwanger ben 🙄👌🏼

één maand geleden

Alsof ik mijn eigen verhaal lees. Onze dochter wordt elk half uur wakker, helemaal in paniek. We snappen er echt niks van. Ze lijkt zo bang en zegt niks, alleen maar drama. Ik weet van de slaapregressie af maar vindt dit wel echt heel extreem.....

één maand geleden

Hier ook.. We laten haar voortaan maar huilen want er heen gaan of bij ons nemen helpt ook niet. We merken dat het al wat beter wordt, moet er echt even doorheen 😩😵

één maand geleden

Precies dit was gisteravond bij ons ook! Fijn om te lezen dat het er wss weer bij hoort haha! Duurde gelukkig niet de hele nacht maar vanaf een uurtje of 9 tot 11 was ze zo onrustig en leek niets te helpen.

één maand geleden

Wij na 2 nachten weer normaal (of iig voor 1 nacht). Hebben een deken gedaan als verandering.