54 Reacties

één jaar geleden

Hier exact hetzelfde.. Hoelaat is zijn laatste slaapje? Wellicht neemt dat wat slaapdruk weg waardoor hij vroeg wakker wordt? En hoelaat gaat hij dan naar bed? Hier geen namiddag dutje meer maar ook zo achterlijk vroeg.. maar wellicht helpt het jullie?

één jaar geleden

Reactie op shrlll

Hier exact hetzelfde.. Hoelaat is zijn laatste slaapje? Wellicht neemt dat ...
Tussen 16:30 ongeveer... hij krijgt 19:00 de fles en meestal valt hij met de fles in slaap rond 19:15. Soms wat later. Ik vind het echt geen doen meer. Die 5 in de klok pfff 🫠

één jaar geleden

Wat vervelend! Als je wil kan ik je wel een slaapgids sturen die bij onze eerste baby hielp. Hij was ook een vroege vogel en het zat ‘m echt in het overdag ritme. Op een gegeven moment was 5 uur zijn biologische tijd en duurde het twee weken om dit te verplaatsen naar later in de ochtend.

één jaar geleden

Hier ook, al slaapt hij toevallig vandaag dus net uit en hoor ik hem nu brabbelen in bed. Met onze dochter ook gehad tot ze anderhalf jaar oud was.. van de een op de andere dag sliep ze toen ineens uit (6 uur was ook al laat!). Helaas voor ons is ook zij sinds de kleine geboren is weer elke ochtend vroeg wakker. Slopend ja, maar ik denk echt dikke pech. Al kan je een slaapcoach altijd proberen uiteraard.

één jaar geleden

Reactie op VBS

Wat vervelend! Als je wil kan ik je wel een slaapgids sturen die bij onze e ...
Jaa graag! Ik moet iets 😅

één jaar geleden

Reactie op tmr20

Hier ook, al slaapt hij toevallig vandaag dus net uit en hoor ik hem nu bra ...
Poh ja heftig hoor. Hoop toch elke keer dat het gauw beter wordt...

één jaar geleden

Wij hebben dit ook... volgens mij hebben we gewoon pech en als ik sommige verhalen lees heel erg geluk dat ze zo lange rit aan elkaar slapen die van mij word nu 5.30 wakker ipv 5 uur.. misschien moet je overdag de slaapjes iets korter maken om te proberen? Dat gaan wij nu ook doen ..

één jaar geleden

Reactie op VBS

Wat vervelend! Als je wil kan ik je wel een slaapgids sturen die bij onze e ...
Zou je hem ook met mij willen delen? En hoe heb je dat ritme dan veranderd gekregen?

één jaar geleden

Reactie op Liesje98

Zou je hem ook met mij willen delen? En hoe heb je dat ritme dan veranderd ...
Kwestie van volhouden. Toen wij hem pas om 09:00 weer op bed gingen leggen verschoof zijn ritme ook naar 06:30/07:00. Was alleen voor korte duur 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op VBS

Wat vervelend! Als je wil kan ik je wel een slaapgids sturen die bij onze e ...
Waarvan is die slaapgids?

één jaar geleden

Reactie op Liesje98

Wij hebben dit ook... volgens mij hebben we gewoon pech en als ik sommige v ...
Ja denk dat we dat maar eens moeten proberen... inderdaad in sommige gevallen hebben we ook geluk, maar ik heb zoveel verhalen om me heen met baby's die tot 09:00 slapen. Ik zou er een moord voor doen.

één jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Poh ja heftig hoor. Hoop toch elke keer dat het gauw beter wordt...
Nou zeker, maar helaas kunnen we er zo weinig mee. De oudste sliep weinig overdag, de jongste nu juist veel. Pas om 09.00 de eerste tuk, laatste tuk inkorten. Alles geprobeerd zonder resultaat. Sommige kinderen zijn nou eenmaal vroege vogels, hoe enorm kl*te dat ook is voor ons als ouder. Maar, doorslapen is ook wat waard, zeg ik dan maar heel positief..🤭 Ik hoop dat jullie kleintje snel wat uit gaat slapen.

één jaar geleden

Herkenbaar.. wordt er doodmoe van. Geen tips.. vanochtend sliep ze ineens uit tot half 7 terwijl ze even laat naar bed ging gister als normaal. Snap er niks van. Hier ook alles al geprobeerd....

één jaar geleden

Hier hadden we dit ook eventjes (een week). Hebben de laatste fles pap van gemaakt. Nu wil ze niks anders meer en kan ze inene vet lang doorslapen 🙉. Nu krijgt ze in de avond: 17:30 groentehap 18:30 pap (niet in fles, maar echt een bakje 150cc water + 5 scheppen kv en dan 5 a 6 scheppen pap). Gaat rond 19:00-20:00 naar bed (dit kon hiervoor ook niet!! Ging ze rond 21:00 naar bed). Haar natuurlijke ritme maakt dat ze rond 06:30 - 07:00 wakker wordt, maar dan neem ik haar soms nog in bed en dan slaapt ze nog door tot 08:30 😬. Hiervoor kwam ze ook inene telkens rond 05:00.. 😅. Hier bleek het echt honger te zijn!

één jaar geleden

onze kleine gaat tussen 20.00 en 21.00 naar bed voor de meeste vrij laat maar voor ons werkt het. bij ons ging hij nooit om 19.00 al de nacht in ofzo was echt niet mogelijk. maarja is niet voor iedere baby weggelegd denk ik. hier slaapt hij tot meestal 7.45

één jaar geleden

Reactie op Lilizzy

Hier hadden we dit ook eventjes (een week). Hebben de laatste fles pap van ...
Wat voor 'n pap geef je dan? Ik denk niet dat het hier honger is.. hij krijgt om 07.00 pas de fles en dat is helemaal prima voor hem. Dit slaapritme vanaf 19:00 heeft ie al sinds dat hij 3mnd is helaas. Ik zou het echt liever naar later verschuiven, maar lijkt niet te lukken. Wij slapen toch nooit voor 00:00 dus 21:00 naar bed zou prima zijn, maar om 18:30/19:00 is zijn dag écht voorbij. Fijn dat het bij jullie gewerkt heeft zo!

één jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Wat voor 'n pap geef je dan? Ik denk niet dat het hier honger is.. hij krij ...
Olvarit 6 maanden geven we nu gewoon :) halen we bij de appie. Ohja. Wij vonden het inderdaad ook prima dat ze een tijd lang rond 21:00 pas naar bed ging. Maar dat deed ze toen ook omdat er toen nog 3 slaapjes waren (laatste rond 17:30). Nu ze twee slaapjes doet, gaat ze eerder de nacht in idd! Maar is lastig zoeken/vinden waar het aan ligt.. hopelijk komen jullie eruit!

één jaar geleden

Maar hij slaapt dan wel door tot 5?

één jaar geleden

Reactie op EsAn

Maar hij slaapt dan wel door tot 5?
Jaa

één jaar geleden

Reactie op rbnvndm

Jaa
Hmm en dan een keertje een powernap rond 7 uur sochtends proberen, dat je daarna nog twee latere slaapjes kan doen zodat hij het rest om savonds later naar bed te gaan...?