10 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben toen ik zwanger waren van ons dochtertje een ledikant gekocht die je later kan ombouwen tot een peuterbed wij hebben hem nu nog als ledikant staan maar we zijn er voor nu heel positief over.
2 maanden geleden
Reactie op Kim Middelkoop
Wij hebben toen ik zwanger waren van ons dochtertje een ledikant gekocht di ...
Dit is de kamer die we hebben
2 maanden geleden
Wij hebben een bed gekocht van 90x140.
Heel groot haha.
Hij kan op 4 standen en je kan er zo'n tent van maken. Hij kan als grondbed wat hij nu heeft. Iets hoger, helemaal omhoog en nog 1 andere maar ben ik even vergeten haha.
Hij is er heel trots op en voelt zich een grote kerel nu al haha. Hij blijft heel goed in bed liggen na 1 week. Dus super trots op hem.
Hij is nu 20 maanden en ik ben in december uitgerekend van onze tweeling.
2 maanden geleden
Ik zou een peuterbedje kopen, die kan meegroeien! Wij hebben zelf een ledikant die we hebben omgebouwd tot peuterbed, maar bij ons komt er binnen nu en 4 jaar ook geen tweede. Maar mocht dat wel het geval zijn geweest, dan zouden wij een peuterbed kopen die kan doorgroeien. Bij IKEA hebben ze hele leuke, maar ze zullen ze vast ook van andere merken hebben
2 maanden geleden
Ik heb voor mijn dochtertje direct een groot bed (200×90) gekocht. Ze was 2,5 jaar oud toen ze over ging naar haar nieuwe bed. Ik vond het financieel zonde om een peuterbed te kopen omdat je deze relatief kort gebruikt. Voor mij is een peuterbed echt zo'n "mode ding" iets wat bedacht is om geld aan te verdienen. Vroeger bestonden deze bedden niet en gingen we toch allemaal van het ledikant naar een groot bed? Dit was toch nooit een probleem?
Ik heb een sofabed (zie foto) gekocht en deze omgedraaid tegen de muur gezet zodat ze een opstaande rand heeft en hierdoor niet uit bed kan vallen. Inmiddels is ze 4,5 jaar oud en heb het bed nog steeds zo staan, want ze is slaapt erg onrustig en draait veel. Al 2x geprobeerd het bed "goed" te zetten, maar dan valt ze er nog steeds uit. 😅