12 Reacties

10 maanden geleden

Pyjama papje geprobeerd in een papfles? Ik geef bv en ben circa een week bezig en merk echt dat de kleine iig 6 uurtjes slaapt. Ze blijven dan langer vol

10 maanden geleden

Pyamapapje kan inderdaad, wij geven sinds kort van Nestlé pap multifruit 12+ met water. Gaat er heel rap in en slaapt half 1900 tot 0730 uur gemiddeld.😊

10 maanden geleden

Ooit een keer geprobeerd toen hij wat jonger was maar toch gestopt ivm vele suikers die erin zitten. maar kan het proberen of brinta (zittennook suikers is) ben bang dat hij actief zal worden in de nacht hahaha

10 maanden geleden

Reactie op oumadam

Ooit een keer geprobeerd toen hij wat jonger was maar toch gestopt ivm vele ...
Hier nog niet eerder gehad, wij vonden enkel het nadeel van pyamapapje dat als ze verkouden is ze slechter drinkt en dan dus wel wakker word van de honger. Nu dus pap met de lepel, afgewogen in bakjes en daardoor snel en makkelijk te geven.

10 maanden geleden

Jaaa ik wilde die pyjama papkes even uitproberen en daarna zelf lekker maken zoals die multifruit enz. Beter en goedkoper.

10 maanden geleden

Ja wil het wel proberen vin het alleen jammer dat er zoveel onnodige suikers aan zijn toegevoegd

10 maanden geleden

Reactie op oumadam

Ja wil het wel proberen vin het alleen jammer dat er zoveel onnodige suiker ...
Precies dit, echt onnodig om dat voor het slapen te geven. Ons zoontje komt sinds 2 maanden ook weer ‘s nachts, na periode van oorontsteking en kiezen. Ik neem het maar voor lief en geef hem een klein flesje, dan slaapt hij weer door. Probeer overdag wat meer voeding/vast voedsel te geven zodat hij hopelijk s’ nachts minder honger heeft, maar kan er nog geen conclusies uit trekken. Mocht iemand andere tips hebben dan pyjama papje dan hoor ik het graag!

10 maanden geleden

Ik sluit me graag aan. Onze dochter blijft 2 tot 3x komen snachts voor een fles. Wat we ook doen.. ze slaapt pas na een flesje! Ze drinkt ze ook echt helemaal leeg. Hoe minder we in haar fles doen hoe sneller ze weer voor een nieuwe komt dus ze heeft dan ook echt honger lijkt wel. Overdags eet ze ook prima alleen drinkt ze haar flessen dan maar voor de helft. Ik hoor graag of er idd nog tips zijn naast het (suiker)pyjama papje!

10 maanden geleden

De mijne slaapt ook nog niet door, 1 x per nacht wakker voor de fles. Die gaat heel snel leeg en slaapt daarna lekker door. Persoonlijk denk ik echt dat hij het nodig heeft en ga ik hem niet onnodig een pyjamapapje geven om hem door te moeten laten slapen. Maar dat is persoonlijk! Geen aanval. 😊

10 maanden geleden

De mijne slaapt ook nog niet door, 1 x per nacht wakker voor de fles. Die g ...
Hier sluit ik me bij aan. Het is heel normaal baby (en dreumes) gedrag. Alleen jammer voor de ouders haha. Ik vertrouw erop dat mijn kindje gaat doorslapen zodra hij eraan toe is (en stiekem hoop ik dat dat snel is haha)

10 maanden geleden

Reactie op juliette345

Precies dit, echt onnodig om dat voor het slapen te geven. Ons zoontje komt ...
ja klopt, zolang ik geen suiker hoef te geven doe ik dat liever niet. ze gaan uiteindelijk toch wel suikers eten. Ja misschien idd door doorkomen van tandjes. En regressie misschien!? Geen idee we gaan het zien

10 maanden geleden

Reactie op Huismeteentuin

Hier sluit ik me bij aan. Het is heel normaal baby (en dreumes) gedrag. All ...
Vind het niet erg hoor. Meer dat ik dit wel erg extreem vind hij wordt nu echt constant wakker. Misschien zit hij in een slaapregressie geen idee.