9 Reacties

10 maanden geleden

Ow, heftig he! Niks is dan goed. Herkenbaar, zulke dagen hebben wij ook gehad. Helaas geen wondermiddel ontdekt, maar wat enigszins hielp: - BabyTV kijken - Wandelen/fietsen, ff het huis uit (nieuwe/andere omgeving) - Droge soepstengels - Koude zakjes knijpfruit (en dan uit dat plastic tuutje laten eten, is lekker hard en koud)

10 maanden geleden

Oh zoveel herkenning! Mijn meisje is ook 10 maanden. Nou echt; wie is dit kind!? Wil de hele dag vastgehouden worden. Als ik dat doe wil ze eigenlijk gelijk weer weg maar toch weer niet en gaat huilen. Wil niet eten en niet drinken (behalve snachts). Slapen alleen als ze ongeveer van ellende uit elkaar valt. Dit.is.een.uitdaging 🫠🫠🫠🫠

10 maanden geleden

Oh ja, en ook: wees die dagen lief voor jezelf, want het is pittig idd. Dus als je kindje eenmaal slaapt, plof dan lekker op de bank met een kop thee of wijntje. Laat de boel ff de boel.

10 maanden geleden

Hier ook een kindje van 10 maanden. Al een paar dagen heel huilerig en hangerig. Wil bij je zijn maar ook weer niet… hij had vd week ook koorts maar dat was na 2 dagen weer afgezakt. Ik twijfel dan echt of hij ziek is of tandjes krijgt. Momenteel voel ik in ieder geval geen doorkomende tandjes. Behoorlijk pittig als je alles al voor je gevoel geprobeerd hebt. 😮‍💨

10 maanden geleden

Ohh pittig is dat! Mijn dochter kan ook zo mopperen. Ik probeer dan ook maar wat: knuffelen, liefjes zingen of samen spelen op de grond. Wandelen werkt meestal wel goed.

10 maanden geleden

Hier ook een drama. Maar dat uit zich vooral in veel wakker snachts en de borst willen.. niet om te eten maar uit geborgenheid.. week3 in deze situatie is afgetikt. Ben echt gesloopt en bang dat dit aanhoud

10 maanden geleden

Reactie op Verh

Hier ook een drama. Maar dat uit zich vooral in veel wakker snachts en de b ...
Ga ja dan wel samen met je kindje in bed liggen? Zo houd ik het ook vol. Ik zet iets naast het bed zodat ze er niet uit kan rollen, lig op m’n zij om haar heen in een warme kamerjas zonder dekbed. Helemaal veilig zo en goed te doen voor ons beiden

10 maanden geleden

Het zelfde verhaal met onze zoon van 10 maanden. Sinds een aantal dagen het is ondeugend doen of kei hard krijsen. Hij kan al lopen dus vermaakt zich daar wel mee..tot hij ook maar iets stoot. Einde van de wereld..

10 maanden geleden

Reactie op Kornoelje

Ga ja dan wel samen met je kindje in bed liggen? Zo houd ik het ook vol. Ik ...
Jup same here!